دستگیری باند ۷ نفره شکارچیان در پاسارگاد/متخلفان غیر بومی و تبعه کشور‌های عرب خلیج فارس بودند

مسئول روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست فارس گفت: ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد با تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری یک باند حرفه‌ای ۷ نفره شکارچی غیرمجاز در مناطق این شهرستان شدند.

زارع مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد امروز موفق به دستگیری یک گروه شکارچی متشکل از ٧ نفر به همراه ادوات شکار شدند.

وی افزود: چهار قبضه اسلحه شکاری، شامل دو قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول، یک قبضه اسلحه گلوله زنی ٣٠٨ و یک قبضه pcp به همراه ٩١ عدد فشنگ ساچمه زنی (١٠عدد فشنگ تک، ١٦عدد چهار پاره و ٦٥ عددمعمولی) و یک دستگاه پرژکتور و ٤عدد چراغ دستی و همچنین دو عدد دوربین چشمی به همراه لاشه یک قطعه فاخته و دو قطعه سبز قبا از متخلفین کشف و ضبط شد.

گفتنی است متخلفان، غیر بومی و تبعه کشور‌های عرب خلیج فارس بودند که با بلد بومی با دو خودرو شاسی بلند وارد منطقه جهت شکار حیات وحش شده بودند که با اطلاع یگان حفاظت شهرستان پاسارگاد از حضور متخلفین در عملیاتی ضربتی هر دو خودرو متوقف و عوامل دستگیر و پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

شهرستان پاسارگاد در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

دستگیری شکارچیان در فارس

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار