لاریجانی: ورزشکاران به ویژه جانبازان و معلولان در میدان‌های مختلف خوش درخشیده اند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه ملت ایران شاهد بودند ورزشکاران ما به ویژه جانبازان و معلولان در میدان‌های مختلف خوش درخشیدند و خوب تلاش کردند.

لاریجانی: ورزشکاران به ویژه جانبازان و معلولان در میدان های مختلف خوش درخشیده اند/ استقلال کمیته ملی پارالمپیک ظرفیت خوبی ایجاد می کندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضورش در جمع ملی پوشان تیم های اعزامی به بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خطاب به آنها اظهار داشت: امیدوارم خدا بهترین ها را نصیب شما کند و در آینده در مسابقات مهمی شرکت کنید و نتایج خوبی بگیرید. نقش شما در روحیه دادن به مردم ایران بسیار ارزشمند است و در زمان پخش مسابقاتتان از تلویزیون مردم امیدوار می شوند و تلاش هایتان را برای کسب افتخار و خوشحالی می بینند. این امر برای ملت ایران درس بزرگی است.

او ادامه داد: حضور در تمرینات شما برای من سعادتی بزرگ است. از مربیانتان، وزیر ورزش و جوانان و همچنین رئیس کمیته ملی المپیک برای هموار کردن مسیر ترقی ورزشکاران تشکر می کنم. در کشورمان انگیزه برای فراهم شدن فعالیت و توفیق های ورزشکاران وجود دارد. صمیمانه از شما تشکر می کنم و برایتان آرزوی توفیق بیشتر دارم.


بیشتر بخوانید: بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولان 


رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: عید سعید غدیر را به همه ورزشکاران به ویژه عزیزانی که در بخش پارالمپیک فعالیت می کنند تبریک می گویم. همه ملت ایران شاهد بودند ورزشکاران ما در میدان های مختلف خوش درخشیدند و خوب تلاش کردند. به همین دلیل از تمام ورزشکاران تشکر می کنم. امیدوارم معلولان و جانبازان ما هم در بازی های پاراآسیایی موفق باشند.

او ادامه داد: از تمام مربیان تیم های ملی، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المیپک که در این مدت برای حمایت از بخش ورزش و پیگیری نیازها تلاش می کنند، تشکر می کنم. همچنان کمبودهایی در بخش ورزش داریم اما می بینم این عزیزان پیگیر هستند. طبق قانون بخش پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جدا شد. استقلال کمیته ملی پارالمپیک ظرفیت خوبی برای ورزشکاران این رشته ایجاد می کند.

لاریجانی تصریح کرد: طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان آئین نامه کمیته ملی پارالمپیک به زودی در مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می شود و این امر زمینه رشد ورزشکاران است به امید خدا در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت های بیشتر عزیزانمان در میدان های ورزشی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخگویی درباره نگرانی مدال آوران بازی های آسیایی از پرداخت پاداش سکه آنها به صورت معادل چند سال پیش قیمت سکه را به وزیر ورزش سپرد و وزیر هم قول داد به قیمت کنونی سکه به مدال آوران پاداش داده شود.

لاریجانی درباره محدودیت های ورزشکاران معلول به ویژه بانوان معلول گفت: با وجود اینکه علی القاعده محدودیت باید مانع فعالیت شود اما اعتقاد دارم ورزشکاران معلول با روحیه کار کرده و باهمتی بلند از این محدودیت  عبور کرده اند. مردم هم از این امر روحیه می گیرند. ورزشکاران معلول با روحیه تمرین می کنند و می خواهند همچنان افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ورزشکاران جانباز و معلول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار