تاکید رییس بانک مرکزی بر بهره‌گیری از خردجمعی جهت پیشبرد امور بانکی

رئیس بانک مرکزی در اینستاگرامش نوشت: اطمينان مي دهم ضمن استفاده از نظرات كارشناسان و مديران توانمند بانک مرکزی،از نظرات تمامی گرايش های فكری از دانشگاهها و مراكز مختلف، استفاده خواهم برد.

همتیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالناصر همتی که مدت کوتاهی‌ است به عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شده است به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به برخی از برنامه‌ها و راهکارهایش برای پیشبرد بهتر امور بانکی اشاره کرد.

متن پست وی را در ادامه می‌خوانید.

پیچیدگی مشکلات اقتصادی در شرایط حساس و خطیر امروز کشور و تنوع مسائل اقتصادی مرتبط با وظایف بانک مرکزی در حوزه ارزی، پولی، بانکی در ابعاد داخلی و بین‌المللی، استفاده از نظرات و دیدگاههای اقتصاددانان و صاحب نظران با افکار و نظرات متفاوت را اجتناب ناپذیر می‌کند.
البته جمع بندی دیدگاههای متنوع و بعضا مغایر و تبدیل آن‌ها به سیاست‌های مطلوب کشورمان، با وجود حجم عظیم نقدینگی، ناترازی وحشتناک برخی از بانک‌ها و پیچیدگی‌های تامین و انتقال ارز و طلا در شرایط تحریمی کاری است بس مشکل.
به عزیزانی که بعضا به اشتباه در مورد استفاده از مشاورین اقتصادی با دیدگاه‌ها و خط فکری خاص ابراز نگرانی می‌کنند‌، این اطمینان را می‌دهم که در پیشبرد امور و سیاستگذاری در بانک مرکزی، ضمن تکیه بر نظرات خیل عظیم کارشناسان و مدیران توانمند بانک مرکزی، از نظرات تمامی گرایش‌های فکری از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف استفاده کرده و خواهم کرد.
سابقه ۲۵ سال تدریس و تحقیق و پژوهش در اقتصاد کلان و سیاست‌های پولی و بانکی در دانشگاه‌ تهران و تجارب اجرایی مکمل آن و از همه مهمتر، لطف خداوند، حقیر را یاری می‌دهد که تصمیمات را بر مبنای خردجمعی و مصالح و منافع ملی اتخاذ کنم.

همتی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
از گرونی داغونیم. آقا..
کاش ی ذره سود بانکی درست میشد .
یکی مثومن فقط زندگیم همین خدایی
آخرین اخبار