غیب‌پرور در نشست خبری:

برای حمایت و تعامل با همه دستگاه‌های دولتی کشور آماده هستیم/ ۱۱۷۱ میلیارد تومان حجم کالاهای احتکار شده مکشوفه توسط بسیج است

آمادگی خود برای حمایت و تعامل با همه دستگاه های دولتی کشور اعلام می کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمادگی خود برای حمایت و تعامل با همه دستگاه های دولتی کشور را اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ که صبح امروز شنبه 10 شهریور ماه برگزار شد، گفت: کشور اسلامی ایران در طول چهل سال، حتی یک روز را بدون دشمنی استکبار سپری نکرده و این اذعان دوستان و دشمنان ما بوده که این خود از ویژگی های انقلاب اسلامی است که در مقابل همه خطوط باطل نه گفته و در مقابل دشمن ایستادگی راسخ دارد. این امر به لطف خدا با همراهی مردم، نعمت رهبری و ویژگی های خود انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

غیب پرور با بیان اینکه قصد داشتیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک کار فوق العاده و نو انجام دهیم ادامه داد: اولین عملیات بسیج در قالب این رزمایش از نهم شهریور آغاز شده و تا بیست‌ونهم این ماه ادامه خواهد داشت و  مرحله دوم آن در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از ۲۹ شهریور یک‌ توقف چهار روزه به مناسبت تاسوعا و عاشورا و‌ رژه ۳۱ شهریور داریم و در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ سازماندهی شده ۷۰۰ هزار نیروی بسیجی را در مراکز بزرگ شهرها خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اوج این تجمع در تهران خواهد بود، گفت: این  تجمع صدهزار نفری از بسیجیان سازمان یافته است که یک بارقه امید و نقطه قوت برای نظام خواهد بود و شعار این رزمایش وحدت و پیشرفت است تا بگوییم زمانی که پای ناملایمات و تهدیدات از سوی بیگانگان باشد صرف نظر از نگاه سیاسی همه ید واحد و پشت سر رهبری از نظام دفاع می‌کنیم.

غیب پرور «بسیج» را یک دنیای پر از ظرفیت دانست و ادامه داد: دوستان ما در بخش صنعت و کشاورزی و مهندسی عمران و پزشکی دارای حرف هستند؛ ما در حال حاضر  ۹۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم و امسال هم با وزارت صنعت در خصوص ۳۱ هزار پانصد واحد صنعتی تفاهم نامه داشتیم و تمام ظرفیت بسیج پای کار آمده و امیدواریم که مسیر هموارتر شود و ظرفیت بسیج باور شود. مهار ریزگردها و کمک به زلزله زدگان  و ایجاد راه های روستایی از جمله حوزه هایی است که بسیج اقشار در آن فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بخشی اهداف این رزمایش را امید بخشی به مردم و مایوس سازی دشمن دانست و گفت: آمادگی خود برای حمایت و تعامل با همه دستگاه های دولتی کشور را اعلام می کنیم.

وی با یاد آوری اعزام رزمندگان در دوران اوج جنگ تحمیلی تحت عنوان سپاهیان محمد (ص)گفت: امسال هم تلاش کردیم تا به یاد آن دوران این رزمایش را محمد رسول الله ۲ نام گذاری کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه در حال حاضر، برای ما دوست از دشمن قابل تشخیص است و عملکرد رژیم جعلی اسرائیل برای همگان روشن و معلوم شده گفت: اگر می گوییم اسرائیل کودک کش و جعلی است، استدلال داریم و اگر اعلام می‌کنیم که نابودشان می کنیم، برایش دلیل داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بعضی می گویند ایران تهدید منطقه است، ادامه داد: ما پیام روشنی برای مردم منطقه و جهان داشته ایم و تلاش کرده ایم تا در پناه دین اسلام مستقل باشیم و در مقابل زور ایستادگی کنیم. ما در رسیدن به اهدافمان کوتاه نمی آییم و شهدای ما گواه روشنی برای حرفهایمان هستند.

غیب پرور گفت: همه می دانند که تهدید اصلی چیست و کجاست. باید واقعیت را بپذیریم که جنگ روانی سلاح تاثیر گذار دشمن در این روزها است که باید در مقابل آن هوشیار بوده و واقعیات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی اظهار کرد: در جنگ اقتصادی از حدود چهار هفته قبل دوستان ما درخصوص مقابله با محتکران به میدان آمدند و من هم از بسیجیان درخواست کردم و در سراسر کشور لبیک گفتند و ۱۱۷۱ میلیارد تومان حجم کالاهای احتکار شده کشف شده توسط بسیج است که آهن آلات و فلزات و بعد خوراکی و بهداشتی و بعد لوازم خانگی و ... از جمله این کشفیات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این کالاها باید با تدبیر مسئولان به بازار بیاید و به دست مردم برسد، گفت: ما نه ادعای حل همه مشکلات اقتصادی را داریم و ادعای تصدی گری داریم، بلکه می‌خواهیم بگوییم با روش های جهادی می‌توان کارها را انجام داد.

وی با بیان اینکه طرح های ائتلای بسیج را آغاز کردیم که یکی از آن طرح ها راه اندازی گشت‌های محله محور بسیج است، تاکید کرد: هشت ماه است این طرح راه‌اندازی و اجرا شده و این گشت ها به نظر ما ایست‌های بازرسی را پوشش می‌دهد؛ ایست‌های بازرسی شاید برخی نگرانی ها را برای بعضی ایجاد می‌کرد البته ما ایست را کاملا تعطیل نکردیم اما معتقدیم که تاثیر گشت‌های محله محور بیشتر از ایست های بازرسی کف خیابان است، این گشت‌های محله محور بسیج «شبکه بزرگ رضویون» نام گرفته است.

غیب پرور به یگان فاتحین اشاره کرد و گفت: این یگان بسیجیان داوطلب و شهادت طلب هستند که برای مقابل تهدیدات سخت آموزش های ویژه ای دیده‌اند و همچنان مورد توجه ما هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: من ۲ نامه به رییس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی نوشتم و‌‌ پاراف هم شده اما متاسفانه روی آن اقدام نشده و ما منتظریم تا ستاد اقتصادی از ما بخواهد تا برنامه هایمان را ارایه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
سپاه باید خودش وارد عمل بشه به داد مردم برسه برا همین باید با ابن همه مفاسد اقتصادی مبارزه اساسی کنه با خمایت مردم ما حمایت میکنیم از سپاهمون یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
اگر جلوی محتکران با قدرت ایستادید و دیگر شاهد این پدیده در کشور نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
داود ساعدی
۱۱:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
انشالله نابودی اسرائیل
آخرین اخبار