معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از عرضه نخستین خودروی کارخانه عظیم خودرو لرستان در نیمه دوم شهریور به بازار خبرداد.

امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ با اشاره به آخرین وضعیت خودروسازی بروجرد، گفت: خودروسازی بروجرد قبلاً تحت عنوان زاگرس خودرو محصولات خود را تولید و وارد بازار می‌کرد که به دلایل مختلفی در سال‌های گذشته شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم، اما با ورود گروه خودروسازی عظیم خودرو و سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

وی افزود: عظیم خودرو بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه‌گذار طرح ۱۸ شهریورماه اولین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای نیز به وضعیت لاستیک‌سازی خرم‌آباد داشت و گفت: لاستیک‌سازی با وجود اینکه در سال‌های گذاشته کلنگ زنی شده بود، اما زیرساخت‌ها و تسهیلات ارزی مورد نیازش تعیین تکلیف نشده بودند.

امیری افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار این واحد تولیدی تامین شده، اکنون ۲۰۷ میلیون دلار مسدودی گرفته است و با به بهره‌برداری از آن شاهد ایجاد بیش از هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: صنایع غذایی گهر دورود توسط شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی احیا شده و اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کارشده‌اند و در هفته گذشته با حضور مدیرعامل هلدینگ اقتصادی بانک ملی تصمیمات خوبی برای آینده آن گرفته شد به نحوی که مقرر شد تا بانک ملی ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر در این مجموعه سرمایه‌گذاری کند.

این مسئول اظهار داشت: امیدواریم بتوان با اقدامات صورت گرفته خطوط دیگر تولیدی این واحد بزرگ هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند تا شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتری در این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/م

نخستین خودروی کار خانه عظیم خودرو

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پیروز
۱۱:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
یادش بخیر زمانی این کارخونه ماشین های با کیفیتی مثل پروتون جن2 و پروتون ویرا و پروتون ایمپیان تولید می کرد
امیدوارم زاگرس خودرو با تولید محصولات جدید و با کیفیت موفق باشه