بازی‌های آسیای جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

عالمیان: تنیس روی میز ایران مدال برنز بازی‌های آسیایی نیاز داشت

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: حضور در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی بسیار مهم بود.

عالمیان: تنیس روی میز ایران به این مدال برنز احتیاج داشتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوشاد عالمیان بازیکن تیم تنیس روی میز کشورمان توانست پس از نیم قرن مدال برنز بازی‌های آسیایی را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

عالمیان پس از این افتخارآفرینی اظهار داشت: تشکر می کنم از همه مردم ایران که دعا کردند که بتوانم این مدال ارزشمند را کسب کنم. بازی روز گذشته در یک چهارم نهایی برای من بسیار مهم بود، چون ما در این رشته نیاز به یک تحول داشتیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در ادامه افزود: بازی امروز مقابل حریف چینی بسیار سخت بود، چون این ورزشکار رنکینگ پنجم جهان را در اختیار دارد. شروع خوبی در این بازی داشتم، اما در ادامه به خاطر نوع سرویس‌هایی که این بازیکن از لحاظ فکری بهم ریختم و نتوانستم بازی خوب خودم را ادامه دهم. گیم اول در مقابل بازیکنان بزرگ خیلی مهم است، با وجود اینکه در گیم اول جلو بودم، اما در نهایت بازی را واگذار کردم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما در مسابقات جهانی نیز به دسته اول صعود کردیم و حالا کسب این مدال می تواند جایگاه ایران در تنیس روی میز را مستحکم‌تر کند. ارزش رشته تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی هم پای المپیک است، چون بهترین بازیکنان جهان در قاره آسیا حضور دارند. حالا با این نتیجه ترس کشور‌های دیگر از ایران بیشتر می‌شود.


بیشتر بخوانید:مدال برنز تنیس روی میز بازی‌های آسیایی به نوشاد عالمیان رسید


انتهای پیام/

اظهارات نوشاد عالمیان پس از شکست مقابل چین در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار