روزانه 90 گشت نامحسوس رفتار رانندگان را زیر نظر دارند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور روزانه 90 دستگاه گشت نامحسوس و 70 دستگاه دوربین ثبت سرعت طی شهریورماه و در جاده های کرمانشاه به منظور کنترل رفتار رانندگان خبر داد.

محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : حضور روزانه گشت های نامحسوس و تشدید نظارت های ترافیکی درسطح استان از جمله مواردی است که پلیس در اخرین ماه تابستان آن ها را اعمال می کند.

وی ادامه داد: این نظارت های نامحسوس به منظور کنترل دقیق رانندگان متخلفی است که باعدم رعایت قوانین ومقررات وارتکاب تخلفات حادثه ساز امنیت وآرامش تمامی رانندگان ومسافرین تعطیلات تابستان را پنهان از چشم ماموران محسوس به چالش می کشند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خط قرمز پلیس است و بدون هیچ گذشتی با رانندگانی که مرتکب این تخلفات شوند قاطعانه برخورد می شود.

رئیس پلیس راه افزود: در طول مسیر اگر راننده ای مرتکب 2 مورد از تخلفات یاد شده شود، پلیس به مدت 72 ساعت خودروی وی را توقیف و روانه پارکینگ می کند.

وی همچنین خطاب به رانندگان متخلف هشدار داد: ایمنی سفرهای تابستانی مردم خط قرمز پلیس راه استان استان است و با کسانی که بخواهند با ارتکاب تخلفات و حتی جرائم راهنمایی و رانندگی این ایمنی و امنیت را سلب کنند برخورد خواهد شد.
سرهنگ حیدری ادامه داد: تنها در شهریور ماه سال گذشته 29 فقره تصادف فوتی در جاده های استان به وقوع پیوست که در نتیجه آن ها 41 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین با اشاره به وقوع 349 فقره تصادف جرحی در آخرین ماه تابستان، یادآوری کرد: در این سوانح نیز 631 نفر مجروح شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ایمنی سفرهای تابستانی مردم خط قرمز پلیس راه استان استان است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار