سردار نظامی خبر داد؛

برگزاری اجلاس رؤسای ستادکل نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریه

معاون بین الملل ستادکل نیروهای مسلح از توافق برای برگزاری اجلاس رؤسای ستادکل نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریه خبر داد.

برگزاری اجلاس رؤسای ستادکل نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریهبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اجلاس چهار جانبه معاونین رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران، عراق، سوریه و روسیه در بغداد تشکیل شد.

سردار قدیر نظامی، معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح که در راس هیئتی به عراق سفر کرده، درباره اهداف و برنامه‌های این اجلاس اظهار کرد: در اجلاس بغداد، ضمن بررسی آخرین وضعیت مبارزه با تروریسم و داعش در عراق و سوریه، عملکرد کمیته چهارجانبه هماهنگی بین نیروهای مسلح چهار کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این اجلاس راهکارهای ادامه فعالیت مرکز هماهنگی‌های چهارجانبه برای تجمیع ظرفیت‌ها تا نابودی کامل تروریسم و داعش در عراق و سوریه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون بین الملل ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: معاونان و رؤسای ستادهای ایران، عراق، روسیه و سوریه برای تشکیل اجلاس رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح در آینده نزدیک به توافق رسیدند. مرکز هماهنگی چهارجانبه در سه سال گذشته با تجمیع امکانات و ظرفیت‌های اطلاعاتی، امنیتی و تجهیزاتی از چهار کشور، نقش موثری در مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار