حضور بیش از 858 هزار نفر در جشنواره رضوی

معاونت توسعه کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: امسال در سراسر کشور بیش از 858هزار در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.  

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سکینه مهدویان پور معاونت توسعه  کتابخانه های نهاد کتابخانه های  عمومی کشور  در اختتامیه جشنواره رضوی گفت: این نهاد برای سه سال متوالی برگزار کننده جشنواره رضوی است  که متولی ان  بنیاد فرهنگی امام رضا است و با تلاش های نهاد کتابخانه ها  هر کدام از موضوعات در یک استان برنامه ریزی می شود.


 وی ادامه داد:برای ترویج فرهنگ رضوی برنامه ریزی شده که یک فعالیت ویژه انجام شود  و خوشبختانه در این سه سال با سیر صعودی  شرکت کنندگان  و استقبال خوب آنان موجه بودیم به طوریکه در سال اول برگزاری جشنوراه 283هزار نفر  وسال دوم 684هزار و امسال که سومین سال برگزاری است  858هزار نفر شرکت کننده داشتیم .

وی ادامه داد: نقطه قوت جشنوراه حضور  بیش از 3هزار کودک در استان کرمانشاه  است که  نشان می دهد  کودکان در استان به کتاب و کتاب خوانی علاقه مند هستند.
حضور بیش از 858 هزار نفر در جشنوراه رضوی
 

مهدویان پور گفت: ارادت مردم به امام رضا بر همه عیان است و باعث می شود هر چیزی که نام امام رضا داشته باشد مردم عزیز کشورمان علاقه خاصی به ان داشته باشند و 15  تا 16 دستگاه در این جشنواره در استان کرمانشاه همکاری کردند که این نشان دهنده اهمیت فرهنگ  رضوی تلاش برای گسترش کتابخوانی است.

 انتهای پیام/ز

 اختتامیه جشنواره رضوی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار