علیجانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح نحوه اجرای احکام مجازات‌ها در ملأ عام بررسی شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان از بررسی طرح نحوه اجرای احکام مجازات‌ مانند اعدام در ملأ عام در نشست این کمیسیون خبر داد.

طرح نحوه اجرای احکام مجازات‌ها در ملأ عام بررسی شدمحسن علیجانی زمانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان درگفت و گو با خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود، خاطرنشان کرد: طرح سالب حیات در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح درباره نحوه اجرای احکام مجازات‌هایی مانند اعدام است که بیان می‌کند چگونه در ملأ عام انجام شود تا الزامات شرعی، اجتماعی و سلامت روان مردم مورد آسیب قرار نگیرد که این طرح تنها بررسی شده و ادامه آن به جلسات دیگر موکول شد.

علیجانی زمانی همچنین با اشاره به بررسی موضوع سازمان بیمه سلامت هم اظهار کرد: به موجب طرح اصلاح بند (ه) تبصره 5 که در این جلسه ارائه شده بود خواسته بود تا سازمان سلامت از 47 هزار و 500 میلیارد ریال مربوط به سازمان سلامت برای مسائلی مانند راه‌سازی هزینه شود که اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از بررسی الحاق یک تبصره به لایحه هوای پاک در این نشست هم خبر داد و گفت: به موجب این الحاقیه تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت به ازای هر 4 دستگاه خودرو و موتور سیکلت باید یک برگه گواهی اسقاط موتور سیکلت دریافت کنند که این موضوع هم تنها بررسی شد و مابقی آن به جلسات دیگر واگذار شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار