معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: فیلم نزاع منتشر شده در فضای مجازی در مشهد مربوط به زائران ایرانی نیست.

نزاع در حرم رضوی ارتباطی به زائران ایرانی نداشتخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نزاع در حرم رضوی ارتباطی به زائران ایرانی نداشت.
وی ادامه داد: شب هشتم شهریور ماه مصادف با شام عید غدیر درگیری بین چند تن از اتباع عراق در حرم مطهر انجام شد که بلافاصله مسئولان انتظامات آستان قدس رضوی به درگیری ورود کرده و از تشدید و ادامه آن جلوگیری کردند. البته هیچ یک از زائران ایرانی در این نزاع دخالتی نداشته و مشاجره و درگیری فقط مربوط به زائران تبعه خارجی بود.
منبتی با بیان اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به نزاع در حرم مطهر امام رضا(ع)  مربوط به زائران ایرانی نیست، تاکید کرد: در صورتی که زائر یا مجاوری در محدوده حرم مطهر مرتکب جرم شود، بلافاصله توسط خادمان انتظامات تحویل پلیس و مرجع قضایی می شود.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در پایان گفت: سالانه نزدیک به دو میلیون زائر خارجی به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند که عمده آنها عرب زبان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشهد ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار