لطیفی: بازیکنان پرسپولیس به دلیل لجبازی کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان پرسپولیس از روی لجبازی کی روش با برانکو به تیم ملی کشورمان دعوت نمی‌شوند.

علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: بدون شک بازیکنانی همچون علی علیپور، مهاجم پرسپولیس و فوتبالیست‌هایی که در لیگ برتر خودشان را نشان دادند، شایسته حضور در لیست اولیه کارلوس کی روش بودند، اما بازی‌هایی که این مربی در فوتبال ایران بوجود آورده و در حال ادامه دادنش است، باعث شده تا تنها منافع شخصی اش را ببیند و انتخاب هایش را فنی انجام ندهد.

لطیفی: بازیکنان پرسپولیس به دلیل لجبازی کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

او افزود: بازیکنان پرسپولیس از روی لجبازی کی روش با برانکو به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و او در حال انجام دادن کار‌های کثیف در فوتبال ایران است که اگر مسئولان زودتر مقابل او می‌ایستادند، شاید این اتفاقات رخ نمی‌داد. کی روش در چند سال اخیر با آبروی فوتبال ایران بازی کرده است و من برای این موضوع متاسف هستم.

لطیفی درباره دعوت دوباره کی روش از آزمون خاطرنشان کرد: سردار یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان ایران در جام جهانی روسیه بود و در آن شکی نیست، اما دلیل اصلی عملکرد ضعیف این بازیکن سیستمی بود که کی روش از آن استفاده می‌کرد. آزمون برای خلق موقعیت و گلزنی باید نزدیک محوطه جریمه باشد تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد و فکر می‌کنم سردار هنوز به پختگی لازم نرسیده و باید در مقابل انتقادات و مسائل دیگر کمی صبورتر باشد، نه اینکه در یک لحظه از کوره در برود و خداحافظی کند.

لطیفی: بازیکنان پرسپولیس به دلیل لجبازی کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: کی روش برای شخصیت خودش ارزش قائل نیست و در چند سال اخیر ما را بازی داده است. در فوتبال جهان هیچ تیمی این مربی را نمی‌خواهد و از قبل می‌دانستم بازهم به فوتبال ایران می‌آید. کی روش یک بازی کثیف را شروع کرده که در موقع پایان قرار دادش می‌گوید از چند کشور پیشنهاد دارم که به هیچ عنوان درست نیست و تنها ایران خواستار این مربی است.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از لحاظ خط هجومی، ضعیف‌ترین تیم در میان ۳۲ تیم بودیم، اما همیشه کی روش می‌گوید تیم خوبی را آماده کردیم و بیشترین پول را از فوتبال ایران دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد

بازتاب رسانه‌های خارجی و داخلی از درخشش تیم ملی فوتبال ایران 

نگاه کی روش به جانشینان گوچی و سردار/ حالت آماده باش به کاوه، علیپور و تبریزی


انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
سردار کسی نیست که به هر قیمتی خودشو به تیم ملی بچسبونه.
آخرین اخبار