رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ:

باشگاه‌های ایران برای ارائه مدارک شان ۵ روز فرصت دارند

سهیل مهدی گفت: باشگاه‌های فوتبال ایران برای کسب مجوز حرفه‌ای فقط ۵ روز فرصت دارند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ: باشگاه های فوتبال 5 روز فرصت دارند مدارک شان را ارسال کنندسهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سهمیه ۲+۲ فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و باید از کمیته مسابقات پیگیر این موضوع باشید. در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای درگیر مدارک و پرونده تیم‌های لیگ برتری هستیم و به سهمیه باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا کاری نداریم.

او افزود: باشگاه‌ها برای ارسال مدارک و پرونده‌ها به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هنوز فرصت دارند و پس از ارسال مستندات آن‌ها را بررسی و سپس اطلاع رسانی خواهیم کرد. باشگاه‌ها کم و بیش مدارک را ارسال کردند و البته کسری‌ها هم دارد که به آن‌ها اطلاع داده ایم تا پرونده شان را تکمیل کنند.باشگاه‌ها ۵ روز دیگر فرصت دارند تا مدارک شان را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کنند تا اعضا نیز آن‌ها را بررسی کنند.

گفتنی است، باشگاه‌ها در ابتدا تا ۹ شهریور فرصت داشتند تا مستندات را به کمیته صدور مجوز ارسال کنند و سپس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) یک هفته فرصت را برای تکمیل، ترجمه و ارائه مستندات تمدید کرد تا باشگاه‌های فوتبال کشورمان تا ۱۶ شهریور فرصت داشته باشند تا مدارک را به این کمیته ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش سهیل مهدی به حذف سرخابی ها از رقابت های آسیایی

سهیل مهدی: بحث تحقیق و تفحص تداخلی با نظارت بازرس AFC از باشگاه ها ندارد

نشست سرنوشت ساز مدیران تیم های آسیایی ایران در سازمان لیگ


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره مجوز حرفه ای باشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار