شمشیرکش خیابان مطهری رشت دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به حمله مسلحانه یک فرد در خیابان مطهری و چهارراه میکائیل رشت با سلاح سرد به مردم گفت: فرد مذکور دستگیر و به مراجع قضایی سپرده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به حمله مسلحانه دو شب پیش یک فرد در خیابان مطهری و چهار راه میکائیل رشت با سلاح سرد به مردم گفت: این حادثه در روز یکشنبه اتفاق افتاد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه فرد مذکور دارای مشکل اعصاب و روان بوده است ،گفت: پس از وقوع این حادثه و در پی تماس مردم با پلیس ۱۱۰ نیرو‌های کلانتری ۱۲ رشت در محل وقوع جرم حاضر شدند.

جفعری خیرخواه با بیان اینکه عدم توجه مجرم به فرمان پلیس سبب شد تا ماموران انتظامی تیرهوایی شلیک کرده و با وی درگیر شوند ابراز داشت: طی این درگیری و حمله مجرم، عوامل نیروی انتظامی دچار آسیب سطحی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: مجرم مذکور با تلاش‌های ماموران انتظامی و همچنین با همکاری مردم بازداشت و در حال حاضر برای وی پرونده قضایی تشکیل شده که به آن رسیدگی می‌شود.

یکشنبه شب فردی با سلاح سرد در خیابان مطهری و چهارراه میکائیل به مردم و عوامل نیروی انتظامی حمله کرد که سبب ایجاد رعب و وحشت برای عموم مردم شد.

 

انتهای پیام/ف

حمله مرد مسلح به عوامل نیروی انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
شمشبر زن !!!