همدانی: مشکلات تیم‌های لیگ برتر فوتبال زیاد است/ کی‌روش باید یک جام بیاورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های لیگ برتر مشکلات زیادی برای حضور در لیگ برتر دارند.

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: تیم های لیگ برتر فوتبال در 5 ،6 هفته ابتدایی بازی‌ها،شرایط واقعی خود را پیدا نکرده اند و پتانسیل واقعی خود را نشان نداده اند، فصل بدنسازی تازه تمام شده است و در این میان مشکلات دیگری هم مزید برعلت شده است که نتوانند خود وافعیشان را نشان دهند.

همدانی افزود: تیم های حاضر در لیگ برتر مشکلات زیادی دارند که هنوز شکل واقعی مسابقات نشان داده نمی‌شود، می‌بینید که مربیان زیادی در ابتدای فصل استعفا می‌دهند و یا اخراج می‌شوند، همین مساله روند بازی های لیگ را کند کرده است. برای رفع این مشکلات باید بعد از اتمام لیگ برنامه ریزی کنیم البته ناگفته نماند که باشگاه‌ها بدهی های مالی زیادی دارند که بر کیفیت فنی تیم ها اثر گذاشته است و جذابیت مسابقات را کم کرده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌ها به سبک دفاعی بازی می‌کنند که بازی را از هیجان دور می‌کند،البته این سبک هم بد نیست و نشان دهنده شناخت تیم ها از ظرفیت و پتانسیل خودشان است تا بتوانند در مقابل تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس حداقل یک امتیاز بگیرند.در مقابل چنین سبک هایی باید تیم های دیگر برنامه ریزی کنند تا بتوانند از سد دفاعی بگذرند.

همدانی ادامه داد: استتقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به یک اندازه برای صعود شانس دارند،هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست، هرچیزی مکن است رخ دهد. دور برگشت بازی‌ها باقی مانده وتیم پرسپولیس در آزادی و استقلال در دوحه می‌توانند راهی دور بعد شوند . هرتیمی تلاش بیشتری داشته باشد و در زمین بهتر فوتبال بازی کند به طور حتم پیروز خواهد شد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره انتقادهای وارد شده به لیست بازیکنان تیم ملی گفت: مسئولیت تیم ملی با کی‌روش است و هرکسی که به تیم دعوت شده با یک نظر کارشناسی شده است و خصوصیاتی داشته که او را از دیگران متمایز می‌کند، باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

او همچنین درمورد دعوت شدن علی کریمی از تیم استقلال با وجود مصدومیت افزود: من فکر می‌کنم این دعوت به دلیل مسائل روحی و روانی باشد تا انگیزه‌های تیم را بالا ببرد. از نظر من تیم ملی فوتبال باید با کی‌روش‌ به یک قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسد تا بتواند انتقادها را پایان بخشد.


بیشتر بخوانید:

راز دعوت کی روش از مدافع جنجالی مشخص شد

از اظهارات کی‌روش درباره تیم ملی و فوتبال ایران تا جوانی که روی صندلی چرخ‌دار مربی شد + فیلم

پایان نقل و انتقالات تابستانی با بلاتکیف ترین بازیکن استقلال/ بازيكن تستى استقلال به فیفا شکایت کرد!


انتهای پیام/

اظهارات همدانی درباره مشکلات تیم های لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار