مدارس آبادان برای استقبال از دانش آموزان در سال جدید آماده هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان  امروز مقدمه ورود به ماه مهر و مقدمه ای برای آماده شدن دانش آموزان و مدارس برای شروع سال جدید و آغاز شمارش معکوس برای شروع سال تحصیلی است .

در این  روز تکاپوی دانش آموزان و اولیاء مدارس برای شروع یک سال تحصیلی خوب آغاز می‌شود.

در شهرستان آبادان مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش تلاش خود را برای شروعی خوب در سال جدید دو چندان کرده اند و در صدد رفع نواقص و کاستی در مدارس و آموزشگاهها هستند.

یکی از مدیران مدارس آبادان  گفت: کار تعمیرات و آماده سازی کلاس ها برای شروع سال تحصیلی جدید و اسقبال از دانش آموزان عزیز به پایان رسیده و مدارس آماده ورود دانشآموزان است.

یکی دیگر از مدیران مدارس آبادان  در این زمینه گفت : با توجه به توان مالی که داشتیم ، رنگ آمیزی کلاسها و آماده سازی لوازم انجام شده و چون در آبادان در مهر ماه هم هوا گرم است و کولر کلاسها باید کاملا سالم باشد،

رمضانی مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان   گفت : پروژه آماده سازی مدارس آبادان از اوایل تیر ماه با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره آموزش و پرورش ،آغاز شده و تا پایان تیر ماه ادامه داشت .

وی همچنین گفت : حدود دو میلیارد تومان تحت عنوان تعمیرات مدارس ، آماده سازی کلاسها و نیز همه تعمیراتی که در کلاسهای درس نیاز هست، تاکنون هزینه شده است .

توسعه فضای آموزشی مدارس هم از جمله مواردی که در دستور کار مسئولان قرار گرفته است .

یکی از مدیران هنرستانهای آبادان   گفت : برای هنرستان ما امسال ساخت دو بنای 35 متری در نظر گرفتند که هم اکنون تا زیر سقف رسیده ،  البته در برخی دیگر از مدارس آبادان نیز چنین ساخت سازهایی در حال انجام است .

از جمله درخواست‌های که مدیران مدارس شهرستان آبادان داشته‌اند ، همکاری مسئولان برای ترمیم آسفالت محوطه مدارس و رفع مشکل سیستم فاضل آب است . زیرا متاسفانه سیستم فاضلاب برخی مدارس با مشکلاتی دست به گریبان است که حل آن همیاری مسئولان را میطلبد.

بدون شک وجود امکانات و فضای آموزشی مناسب برای داشتن آموزشی قوی و منسجم بسیار ضروری و حیاتی است و نباید از این مهم غافل بود که فضای آموزشی مناسب موجب ارتقاء سطح کیفی آموزش می‌شود.

حال مدت زمان زیادی تا آغاز سال تحصیلی باقی نمانده و کار تعمیر و تجهیز مدارس آبادان هم تا پایان شهریور ماه و آغاز سال تحصیلی ، برای استقبال از 49 هزار دانش آموز این شهرستان ادامه خواه داشت.

گرچه انتظار نبود هیچ گونه مشکل در فضای آموزشی مدارس رویایی بیش نیست اما حداقل میتوان انتظار داشت که با تلاش مسئولان مشکلات مدارس به حداقل ممکن کاهش یابد و فضای آموزشی این شهرستان به حد مطلوب و قابل قبولی برسد.

انتهای پیام / ز

استقبال مدارس آبادان از دانش آموزان در سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.