رییس فدراسیون دوچرخه سواری بخشی از هزینه های پرتوآذر را در قهرمانی جهان را قبول کرد

پرتو آذر اولین بانوی دوچرخه سواری کشورمان برای اولین بار در مسابقات  قهرمانی جهان حضور پیدا خواهد کرد و بخشی از هزینه های این رقابت از سوی فدراسیون تقبل شد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری بخشی از هزینه های پرتوآذر در قهرمان جهان را قبول کردبه گزارشخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بامداد امروز فرانک پرتو آذر ملی پوش کراس کانتری کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور سوییس شد.پرتو آذر به عنوان اولین بانوی دوچرخه سواری کشورمان است که در مسابقات  قهرمانی جهان حضور پیدا خواهد کرد. نفر اول رنکینگ آسیا شب گذشته و ساعاتی پیش از اعزام به سوییس با خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری دیدار داشت که در این جلسه قمری بخشی از هزینه های حضور پرتو آذر را به مسابقات جهانی تقبل نمود.


پرتوآذر در این خصوص گفت:خوشحالم که رییس فدراسیون باز هم کنار من بود و همانند چند سال اخیر حمایتم کرد.امیدوارم حالا که فرصت حضور در مسابقات قهرمانی جهان برایم فراهم شده است بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.البته طبیعی است در این مسابقات تنها به جهت کسب تجربه حضور پیدا کنم و از حالا قصد دارم به هدفم که رسیدن به سهمیه المپیک 2020 می باشد دست یابم.


بیشتر بخوانید:

پرتو آذر: به دلیل پارگی زنجیر دوچرخه چند کیلومتر پیاده دویدم/ ۱۳۰۰ یورو بابت پول دوچرخه بدهکارم/مربی ام به من ماهیگیری یاد داد/ خبری از حمایت مالی نیست

دوچرخه سواری، دست خالی تر از همیشه در بازی های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

حضور پرتو آذر در مسابقات جهانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار