پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمبودی در توزیع گوشت قرمز نداریم/افزایش تقاضا برای خرید گوشت منجمد در بازار

یک مقام مسئول گفت: با توجه به توزیع مناسب گوشت قرمز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در بازار،کمبودی در ایام محرم نخواهیم داشت.

کمبودی در توزیع گوشت قرمز نداریم/افزایش تقاضا برای خرید گوشت منجمد در بازارمنصور پوریان رئیس شورای صادر کنندگان دام زنده در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز اظهار کرد: هم اکنون گوشت قرمز به میزان قابل توجهی در بخش های مختلف وجود دارد، ضمن آنکه گوشت منجمد به میزان زیاد از سوی شرکت پشتیبانی در حال توزیع است.

وی افزود: علی رغم وضعیت مناسب گوشت قرمز در بازار، قیمت ها ناشی از سودجویی دلالان و عوامل واسطه به سمت و سوی گران شدن در حال پیشروی است.

به گفته پوریان با توجه به توزیع مناسب گوشت قرمز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در بازار،کمبودی در ایام محرم نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: تامین گوشت هیئت‌های مذهبی در محرم با قیمت تنظیم بازار


رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده ادامه داد: با وجود نوسان قیمت گوشت گرم در خرده فروشی ها،مردم گرایش نسبتا خوبی به گوشت های منجمد پیدا کرده اند که این امر تا حدودی بر کنترل بازار تاثیر گذار خواهد بود.

وی از ثبات نرخ لاشه در عمده فروشی ها خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو لاشه بره سبک با دنبه  با نرخ 47 هزار و لاشه بره سنگین 44 تا 45 هزار در عمده فروشی ها عرضه می شود.

پوریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عرضه قیمت شقه گوشفندی بدون دنبه با نرخ 60 تا 61 هزار تومان در خرده فروشی ها منطقی است،تصریح کرد: هم اکنون در ده درصد خرده فروشی ها، شقه گوسفندی با این نرخ  عرضه می شود که انتظار می رود با اعمال نظارت بیشتر دستگاه های ذی ربط از سودجویی افراد جلوگیری شود چرا دامدار از این گرانی ها سودی عایدش نمی شود.

انتهای پیام/

ثبات نرخ لاشه در عمده فروشی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار