هوآوی از رابط کاربری EMUI 9 رونمایی کرد

هوآوی که این روزها خبرهای زیادی از محصولات خود می‌دهد، نسخه رسمی EMUI 9.0 را رونمایی کرد.

هوآوی از رابط کاربری EMUI 9 رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از این، هوآوی اعلام کرد که Mate 20 کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و از چیپست پردازنده Kirin 980 طی مراسمی رونمایی شد. در طی این مراسم هوآوی اعلام کرد که نسخه بتای رابط کاربری جدید خود به نام EMUI 9.0 برای برخی گوشی‌های هوآوی منتشر خواهد شد. این رابط کاربری که بر اساس اندروید 9.0 Pie ساخته شده است.

EMUI 9.0 باعث بهبود عملکرد رابط کاربری، گیمینگ سریعتر، سادگی در رابط کاربری، ویژگی‌های دیجیتالی بهتر و گستره دید بهتر خواهد شد.

این رابط کاربری جدید هوآوی با پایه‌های EMUI 8 طراحی شده است که روی رنگ‌های روشن‌تر تمرکز می‌کند و هماهنگی ظاهر و سرعت دستگاه را بهبود می‌بخشد. ویژگی‌های دید جدیدی که برای تماس‌های دریافتی و هشدارها در این رابط کاربری مورد استفاده قرار گرفته است به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا با گوشی‌های امروزی دارای صفحه نمایش‌های بزرگ بهتر عمل کنند. همچنین تنظیمات این رابط کاربری ساده شده است که در هر بخش آپشن‌های آسانی برای کاربر ارائه می‌کند. در این رابط کاربری، جای اپلیکیشن‌های انحصاری هوآوی هم جابجا شده و به پایین صفحه منتقل شده‌اند تا کاربران به راحتی به این اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های بزرگی مانند P20 Pro و Mate 10 دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اینکه این رابط کاربری بر اساس اندروید 9.0 Pie طراحی شده می‌توان انتظار داشت که ژست‌های این سیستم عامل به رابط کاربری هوآوی منتقل شوند و از آن‌ها استفاده کند تا جابجایی بین برنامه‌ها به راحتی انجام شود. عملکرد این سیستم در رابط کاربری EMUI 9.0 به گفته شرکت هوآوی 12.9 درصد روانتر شده است و قابلیت Turbo برای پردازنده گرافیکی گوشی‌هایی که روی آن‌ها، رابط کاربری جدید نصب می‌شود، فعال خواهد شد. با سامان دادن به قابلیت‌های دیجیتال این رابط کاربری، استفاده از برنامه‌های مختلف نیز برای کاربران به راحتی انجام خواهد گرفت.

عرضه نسخه بتای EMUI 9 از چهار روز پیش آغاز شده است. هوآوی اعلام کرده P20، P20 Pro، Mate 10، Mate 10 Pro، Honor 10، Honor View 10 و Honor Play از رابط کاربری EMUI 9 بهره‌مند خواهند شد. گفتنی است، این رابط کاربری با گوشی Mate 20 به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از رابط کاربری EMUI 9 را مشاهده کنید.

هوآوی از رابط کاربری EMUI 9 رونمایی کرد

هوآوی از رابط کاربری EMUI 9 رونمایی کرد

انتهای پیام/

معرفی رسمی EMUI 9

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار