ورود خودرو به ساختمان شبکه تلویزیونی آمریکایی/ یک بسته مشکوک کشف شد

رسانه‌های آمریکایی از ورود خودرو به ساختمان یک شبکه تلویزیونی در ایالت تگزاس و کشف یک بسته مشکوک در آن خبر دادند.

ورود خودرو به ساختمان شبکه تلویزیونی آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکا از ورود یک خودور به ساختمان یک شبکه تلویزیونی در شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

مدیر شبکه «Fox4 News» در توییتر اعلام کرد مردی با سرعت خودرو خود را به ساختمان این شبکه کوبیده است. وی افزود در پی کشف یک بسته مشکوک در این خودرو تیم خنثی‌سازی بمب در محل حادثه حاضر شد.

به گفته این مدیر شبکه، راننده به‌عمد چندین بار به در ورودی ساختمان کوبیده و خسارات فراوانی ایجاد کرده است. این حادثه تلفات جانی نداشته است.

بنا به گزارش راشاتودی، تصاویر محل حادثه نشان می‌دهد نیروهای پلیس راننده خودرو را بازداشت کردند.  فرد مهاجم پس از کوبیدن خودرو به دیوار شیشه‌ای ساختمان، پیاده شد و  شروع به فحاشی به کارکنان این شبکه کرد و آنها را به «خیانت بزرگ» متهم کرد.

این حادثه یک هفته پس از آن رخ می‌دهد که پلیس شهر بوستون مرد ۶۸ ساله اهل کالیفرنیا را به اتهام تهدید خبرنگاران روزنامه «بوستون گلوب» بازداشت کرد. این فرد از انتشار مقاله‌ای علیه دولت ترامپ در بوستون گلوب خشمگین شده و خبرنگاران این روزنامه را به قتل تهدید کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
ننگ بر امریکا
آخرین اخبار