کشفیات سرقت در اسلام آبادغرب 49 درصد رشد داشت 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از رشد 49 درصدی کشفیات سرقت در شهرستان اسلام آبادغرب طی 5 ماه سپری شده از سال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد. 

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ  بهروز سرتیپ نیا  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: علاوه بر رشد در حوزه کشف سرقت در زمینه دستگیری سارقان نیز با رشد ۸۸ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها در سایه تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس و همراهی دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم حاصل شده است.

سرهنگ سرتیپ نیا همچنین از برگزاری ۴۰ کلاس آموزش همگانی در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان در این کلاس‌ها تحت آموزش قرار گرفته اند.

رئیس پلیس شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از خبرنگاران به عنوان سربازان فعال جبهه فرهنگی و وجدان‌های بیدار زمان خود یاد کرد و گفت: این قشر فرهیخته نماد حق بینی و حق نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک اندیشی است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی، جریان سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش به شمار می‌روند بیان داشت: این افراد شبانه روز برای احقاق حق و آگاهی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.


 انتهای پیام/ز

خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.