در قالب کاروان راهیان نور؛

خواهران بسیجی شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوثر از اعزام کاروان راهیان نور خواهران شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ پاسدار محرم پوررحمان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور خواهران شهرستان کوثر در جمع خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و در این زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور نقطه عطفی برای رسیدن به این مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اهمیت تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: اگر این اردوها نبودند بی‌شک آن طور که باید در ترویج ارزش‌ها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی عمل می‌شد اقدام نمی‌شد که به همین دلیل باید در این زمینه مسئولان و متولیان اجرایی در برگزاری این اردوها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و پرداخت به هدف و راه شهدا را در جامعه نهادینه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوثر بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که این کاروان‌ها با قرارگیری نزدیک در جریان رشادت‌های رزمندگان درس شجاعت و ایثار را از آنان بیاموزند و جامعه را به یک سنگر مستحکم معنوی و ارزشمند تبدیل کنند که این مسئله در حال حاضر یک موضوع بسیار مهم است.

پوررحمان تصریح کرد: تمام کسانی که در این اردوها شرکت می‌کنند دیدگاه بهتر و عمیق‌تری نسبت به راه و هدف شهدای والامقام پیدا کنند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته تا بتوانیم در عصری که هجمه‌های فرهنگی شبانه‌روز ما را تهدید می‌کند آن طور که باید عمل کنیم.

وی اظهار کرد: طبق هدفگذاری‌های انجام یافته این کاروان به مدت دو روز از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند تا از نزدیک در جریان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام قرار بگیرند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار