پردیس تئاتر شهرزاد از اول مهر میزبان سه نمایش جدید می شود/ اجرای «روزهای بی‌باران» تا 26 شهریور

از اول مهرماه سه نمایش جدید در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به دلیل فرارسیدن دهه اول ماه مُحرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان برنامه های این مجموعه، از تاریخ 19 شهریور دو نمایش «صد درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و «روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی، تا 26 شهریورماه به اجرا می روند و بعد از آن از اول مهرماه، سه نمایش تازه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی که اجراهای خود را از تاریخ 14 مرداد در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد تا 26 شهریورماه هرشب ساعت 18:30 روی صحنه می رود.

امین بهروزی نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد و سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

 از سوی دیگر، نمایش تحسین شده «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که اجراهای آن به تازگی در این مجموعه آغاز شده است، تا 26 شهریورماه هرشب ساعت 20 در سالن شماره 2 پردیس شهرزاد اجرا خواهد شد و بعد از ایام عزاداری، از تاریخ اول مهرماه اجراهای این نمایش دوباره آغاز خواهد شد. 

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است؛ از اول مهرماه سه نمایش جدید در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، نمایش «مواچیله در هیچ جا» به کارگردانی محمد نیما مظاهری که تجربه ای از یک گروه جوان است، از نخستین روز پاییز هرشب ساعت 19 اجرا خواهد شد.

معین کرمی، کاوه دوستی، شایسته سجادی، محمد نیما مظاهری، نوید نصرتی، مرصاد فیضی، مهسا اصغری، فوژان فروتن بازیگرانی هستند که در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند.

«تهوع»عنوان نمایش دیگری است که از ابتدای مهرماه اجراهای خود را آغاز می کند، کارگردانی این نمایش بر عهده مریم برزگر و اقتباسی از رمان معروف ژان پل سارتر با همین نام است و شکیب شجره ایفاگر یکی از نقش های اصلی این نمایش است. پیش خرید بلیت های این نمایش به زودی آغاز خواهد شد. «تهوع» هرشب ساعت 20:30در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

نمایش «سنگ ها برای آنتیگونه» به کارگردانی علی پازوکی، عنوان نمایش دیگری است که در اوایل ماه مهر هرشب ساعت 21:45 روی صحنه می‌رود. مهدی بجستانی، سمانه اسماعیلی و میثاق زارع بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار