تعطیلی فعالیت‌های فوتبالی مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی

رئیس هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان گفت: به دلیل زیر کشت رفتن هم زمان زمین‌های فوتبال شهرستان مسجدسلیمان فعالیت‌های فوتبالی در این شهرستان تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمود احمدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان گفت: زیر کشت بردن هم زمان زمین‌های چمن شهید بهزاد نیا چهاربیشه، نفتون و بیبیان بدموقع و تامل برانگیز و قابل بررسی است.

وی افزود: زیر کشت بردن زمین‌های فوتبال مانع برگزاری ۱۲ بازی از مسابقات دسته اول و ۱ بازی از مسابقات دسته دوم شد و مسئولان ورزشی و غیر ورزشی علی‌رغم اعلام و اعتراض هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان در این باره سکوت کردند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد:با تعطیل شدن مدارس فرصت خوبی برای ورزش کشور در تابستان مهیا می‌شود تا دانش آموزان پس از ۹ ماه درس خواندن بتوانند استعداد‌های خود را در این زمینه نیز به ظهور برسانند، ولی متاسفانه به دلیل زیر کشت بردن همزمان زمین‌های فوتبال شهرستان مسجدسلیمان و بی تفاوتی مسولان ورزشی این فرصت را از دست دادیم.

وی گفت: زیر کشت بردن همزمان زمین‌های فوتبال باید از سوی مسئولان به طور جدی پیگری شود تا بتوانیم از این فرصت‌ها برای شناسایی استعداد‌های جوانان استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

 

فعالیت های فوتبالی مسجد سلیمان تعطیل شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.