انتقاد مربی دو نیمه استقامت از تفاوت پرداخت حقوق مربیان داخلی و خارجی!

مربی تیم ملی دوومیدانی نسبت به حقوق هایی که بین مربیان داخلی و خارجی پرداخت می شود واکنش نشان داد.

سجاد مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد درخشان شاگردانش در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که پیش از بازی های آسیایی جاکارتا برگزار کرده بودیم شک نداشتم که شاگردانم می توانند به مدال برسند و خوشبختانه همین هم شد.  در روز مسابقات حسین کیهانی و امیر مرادی تمام نکاتی را که به آنها گوشزد کرده بودم را  اجرا کردند و همین سبب موفقیت آنها شد. هر چند که امیر می توانست به جای مدال نقره به طلا برسد که بد شانسی مانع این اتفاق شد.

او ادامه داد:  خودم در زمانی که دونده بودم به اردوهای خارج از کشور علاقه‌ای نداشتم و  برایم مشکل بود که به کشورهای مختلف بروم ، ما بر عکس سایر ورزشکاران تمام اردوهای مان را داخل کشور برگزار کردیم و خوشبختانه نتیجه‌اش هم کاملا قابل قبول بود.

مرادی ادامه داد: من گفته بودم شاگردانم را بالاترین سطح آمادگی به مسابقات می‌فرستم که همین اتفاق هم رخ داد.

مربی دوهای نیمه استقامت تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: با توجه به کسب نتایج درخشان از سوی شاگردانم در بازی های آسیایی جاکارتا انتظارات از ما بالا رفته و باید خیلی بهتر از گذشته کار کنیم فقط امیدوارم مسئولان ورزش کشور امکانات بیشتری را در اختیارمان قرار بدهند تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان که سال آینده در کشورهای کویت و قطر برگزار می شود به نتایج خوبی دست یابیم.

مرادی در پایان یاد آور شد: من بر عکس سایر مربیان داخلی و خارجی به تنها چیزی که زیاد اهمیت نمی دهم پول است و بیشتر دوست دارم با انتقال تجربیاتم به جوانان سبب رشد و پیشرفت آنها شوم تا بتوانند برای کشورم در مسابقات بهترین مدال ها را به ارمغان بیاورند، اما این دلیلی نمی شود که مربی داخلی توجهی نکنند و حقوق های کمتری نسبت به مربیان خارجی به ما پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:

بازگشت قهرمان بازی‌های آسیایی به کشور / انصراف حدادی از شرکت در مسابقات جام قاره‌ای

دونده ۱۵۰۰ متر ایران صاحب مدال نقره شد

مرادی: هدفم کسب مدال طلای مسابقات دوی بازی‌های آسیایی بود


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی دوومیدانی درباره عملکرد موفقیت آمیز شاگردانش در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار