خوب، بد، حیف بازی تیم‌های پا به توپ استان مرکزی

نمایندگان استان مرکزی در مستطیل‌های سبز خارج از خانه پیروزی، شکست و تساوی را تجربه کرند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نمایندگان فوتبال و فوتسال استان مرکزی دیروز در بازی خارج از خانه در مستطیل سبز یک پیروزی، یک تساوی  و یک شکست را مقابل میزبانان خود در ماهشهر، شیراز و مشهد رقم زدند.

پیروزی ۲ بر صفرتیم فوتبال آلومینیوم اراک برشهرداری ماهشهر

تیم آلومینیوم اراک در آخرین بازی هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور شامگاه دیشب به مصاف هم میهمان ماهشهری رفتند.

آلومینیوم سازان اراکی تیم آلومینیوم اراک پس از ۹۰ دقیقه بازی در اهواز نتیجه را ۲ بر صفر شهرداری ماهشهر را شکست دادند و با دست پر به خانه برگشتند.

خسرونژاد و نظامی پور گل زن‌های آلو مینیوم در این بازی بازی بودند که در دقیقه‌های ۱۹ و ۷۴ گل‌های خود را تقدیم دروازه حریف کردند.

در مستطیل سبز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم در هفته نهم لیگ ۲ تیم ساوه‌ای شهرداری و سن‌ایچ در شیرازو مشهد و به مصاف میزبان رفتند و سوغاتشان از این سفر یک تساوی و یک شکست بود.

 

تساوی ۲ بر ۲ فوتسال شهرداری ساوه با ارژن شیراز

شامگاه دیشب تیم فوتسال شهرداری ساوه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز با ارژن این شهر دیدار کرد که نتیجه این دیدار بازی برد- برد بود و ۲ تیم به تساوی عدد ۲ و کسب یک امتیاز رضایت دادند.

علی کیانی و میثم نوری بازیکنان شهرداری ساوه و میثم برمشوری و جعفر نجفی بازیکنان تیم ارژن شیراز گلزنان این بازی بودند.

شکست سن ایچ ساوه از فرش آرا مشهد

در دیدار دیگر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سن‌ایچ نماینده دیگر شهر ساوه و استان مرکزی بازی را ساعت ۱۸:۳۰ در مشهد آغاز کردو در پایان نتیجه را ۴ بر یک به فرش‌آرا واگذار کرد و با شکست به خانه برگشت.

تنها گل سن ایچ را مجید حاجی‌بنده وارد دروازه مشهدی‌ها کرد ۴ گل فرش آرا مشهد را علی رستمی، مجید خزایی، کمال کهن‌دل و محمد عیدی به ثمر رساندند.

خوب، بد، زشت بازی تیم‌های پا به توپ استان مرکزی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.