افرادی که در سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا پشت سر او می‌ایستند، چگونه انتخاب می‌شوند؟

وبسایت بیزنس اینسایدر نوشت یک تیم رصد به طور دقیق حالات چهره افرادی که در سخنرانی‌های رئیس‌جمهور آمریکا پشت سر او می‌ایستند را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت بیزنس اینسایدر، آیا تا به حال به سخنرانی روسای جمهور آمریکا در میان هوادارانشان توجه کرده اید؟ معمولا آنها در مرکز قرار می گیرند و حین سخنرانی برخی از حامیانشان پشت سر آن ها ایستاده اند. آنها دقیقا پشت سر رئیس جمهور آمریکا می ایستند و کاملا در کادر دوربینی که تصویر رئیس جمهور را پخش می کند قرار دارند.

افرادی که در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، پشت سر او می ایستند چگونه انتخاب می شوند؟

اما آنچه اهمیت دارد این است که افراد پشت سر رئیس جمهور چه کسانی هستند. به صراحت نمی توان به این پرسش پاسخ داد، اما آنچه اخیرا مشخص شده این است که یک تیم رصد به طور دقیق حالات چهره افرادی که پشت سر رئیس جمهور آمریکا می ایستند را بررسی و آنچه می گویند را لب خوانی می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در جمع حامیان حزب جمهوری خواه در مونتانا سخنرانی کرد. حضور یک مرد جوان با پیراهن چهارخانه اطلاعات جالبی در مورد افرادی که باید پشت رئیس جمهور بایستند در اختیار برخی رسانه ها قرار داد. چهره او با شنیدن اظهارات ترامپ ترکیبی از حالت شک و تردید و پوزخند را نشان می‌داد؛ گویی نسبت به آنچه رئیس جمهور آمریکا می گوید مطمئن نیست و حتی مخالف است و در دل آن را تمسخر می کند.

لحظاتی بعد، زن جوانی به سوی او رفت و از او خواست تا جایگاهش را ترک کند. سپس خودش در جایگاه آن مرد قرار گرفت و شروع به تشویق ترامپ کرد.

دقایقی بعد، یک مرد دیگر که پشت ترامپ ایستاده بود در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور در خصوص انتخابات، به ناگاه و از روی تعجب می گوید «چی!» که او نیز با زن دیگری جایگزین می شود.

دیوید چوی، خبرنگار بیزنس اینسایدر برای نخستین بار این موضوع را مطرح کرد. به عقیده او، یک تیم صرفا مشغول رصد واکنش افرادی هستند که پشت سر ترامپ می ایستند و در حمایت از او پلاکارت هایی را نشان می دهند. در صورتی که واکنش آن ها به سخنان رئیس جمهور عجیب و متفاوت باشد، به سرعت با فرد دیگری جایگزین می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار