غیبت کی روش در تمرین تیم ملی فوتبال/ قدوس امشب به ایران می‌آید

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از اعلام فهرست نهایی بازیکنان برای بازی با ازبکستان امروز (شنبه) برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است، اما به دلیل اینکه شاگردان کارلوس کی روش در طبقه اول ساختمان "پک" مشغول تمرین دوچرخه زدن بودند، امیرحسین حسینی، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از اهالی رسانه درخواست کرد ۲۰ دقیقه دیگر در ساختمان پک حاضر شوند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

  • مجوز حضور اصحاب رسانه در ساختمان پک از ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه و با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.
  • کارلوس کی روش در دفتر خود حضور داشت و بازیکنان پس از تمرین دوچرخه زدن به طبقه همکف ساختمان پک آمدند تا با میک مک درموت و استفاده از رل‌های بدنسازی تمرینات بدنی انجام دهند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

  • در حالی که پیش از این اعلام شده بود سامان قدوس، بازیکن تیم آمیان فرانسه تا صبح امروز خود را به جنع ملی پوشان کشورمان اضافه می‌کند، اما این بازیکن امشب وارد ایران می‌شود.
  • دستیاران کی روش به همراه کادر پزشکی تیم ملی دقایقی دور اوسیانو کروز جمع شده و با او صحبت کردند تا در ادامه این تمرینات مربی پرتغالی تیم ملی را با دقت زیرنظر بگیرد.
  • در ادامه دیه گو بازیکنان را دور خود جمع کرد و ادامه مراحل تمرین را برای آن‌ها تشریح کرد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

  • پس از صحبت‌های بدنساز آرژانتینی تیم ملی بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شدند. برخی از آن‌ها زیرنظر سباستیائو و مارکار آقاجانیان با استفاده از بند‌های TRX تمرین می‌کردند و سایرین هم زیرنظر مک درموت تمرینات مخصوص عضلات شکم را انجام دادند.
  • مدیر رسانه تیم ملی ساعت ۱۸ از خبرنگاران درخواست کرد ساختمان پک را ترک کنند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار