پورعلی گنجی: بازی راحتی مقابل ازبکستان نداریم/ انتظارات از تیم ملی بالا است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم به ما لطف دارند و با این نمایشی که در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت، انتظارات از تیم ملی بالا رفته است.

پورعلی گنجی: بازی راحتی مقابل ازبکستان نداریم/ انتظارات از تیم ملی بالا استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) ملی پوشان در ساختمان پک (PEC) بیان کرد: شرایط خوب است و کادرفنی و مربیان تیم ملی، بازیکنان را می‌شناسند، زیرا چند سال است در ایران کار می‌کنند. جوانان و بازیکنان مستعدی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند را به دعوت کرده‌اند. شرایط خوب است و صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کنیم، به دستورات تاکتیکی مربیان گوش می‌دهیم، نقاط ضعف مان را برطرف می‌کنیم تا مقابل ازبکستان آماده شویم. فکر می‌کنم بازی راحتی مقابل ازبکستان نداریم،، چون این کشور از بازیکنان جوان شان استفاده می‌کند و در بازی قبلی هم دیدید که مقابل این تیم کار راحتی نداشتیم، زیرا چند بازیکن اصلی مان نبودند و در بازی چند روز دیگر می‌توانیم اشتباهات مان را جبران کنیم.

او افزود: مردم به ما لطف دارند و با این نمایشی که تیم ما در جام جهانی روسیه داشت، انتظارات از تیم ملی زیاد شده است، بازیکنان هم با هم عهده بسته‌اند تا در تمرینات، عملکرد خوبی را داشته باشند و در باشگاه های مان هم از بدن خود مراقبت کنیم تا برای قهرمانی در آسیا آماده شویم. قهرمانی در آسیا راحت نیست و همه چیز باید پشت سر هم به صورت مرتب چیده شود تا به این قله برسیم. قهرمانی در آسیا راحت نیست،، اما غیرممکن هم نیست و اگر مسئولان از تیم ما حمایت کنند و بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی خوب بگذارند، این تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

پورعلی گنجی درباره همگروه های ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات خاطرنشان کرد: فوتبال قانون نانوشته‌ای دارد که از قبل نمی‌توان هیچ تیمی را برنده دانست. در جام جهانی همه تیم ما را زنگ تفریح گروه می‌دانستند، اما نشان دادیم که حتی شانس صعود از گروه‌مان را هم داشتیم و دیدید روبروی چه تیم‌هایی بازی کردیم و اکنون هم می‌گویم که گروه ما راحت نیست و تیم‌های حریف هم انگیزه دارند. آن‌ها مقابل تیمی بازی خواهند کرد که برابر اسپانیا با ناداوری باخت، مقابل پرتغال مساوی کرد و حتی می‌توانست پیروز باشد و مقابل مراکش پیروز شد. احساس می‌کنم در جام ملت‌های آسیا کار راحتی نداریم. اما ما باید تمرکز داشته باشیم و در تک تک بازی‌ها پیروز شویم و در نهایت هم از گروه‌مان صعود کنیم.

پورعلی گنجی در پایان گفت: در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا، زمانی که به تیم ملی اضافه شدم، تمام بازیکنان سابقه بالای هفت سال حضور در تیم ملی را داشتند و فقط ۳-۴ بازیکن بودیم که اولین اردوی مان را تجربه می‌کردیم. جوانانی که اکنون به تیم ملی دعوت شدند مانند محرمی و سهرابیان بازیکنان مستعدی هستند و تیم ملی جوان است. بازیکنان جوان و بزرگتر‌ها در این تیم تلفیق شده‌اند و ما هم اگر بتوانیم تجربه‌های خودمان را به این جوان‌ها منتقل خواهیم کرد و کی‌روش هم نشان داده، زمان بازی دادن به بازیکنان جوان را به خوبی می‌داند و همان‌طور که من را از پست هافبک دفاعی به خط دفاعی آورد و من هم تلاش کردم تا در این پست جا بیفتم و نظر او را جلب کنم و به نظرم کی‌روش در این زمینه تصمیم اشتباه نمی‌گیرد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا تیم ملی با حمایت مسئولان، مدیران و هواداران ایرانی در امارات موفق شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم ملی ایران درباره جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.