فعالیت ۵۲ کانون فعال فرهنگی، هنری مساجد در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از وجود ۵۷ کانون فرهنگی، هنری مساجد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد کانون در حال حاضر ۵۲ کانون فعال هستند.

فعالیت ۵۲ کانون فعال فرهنگی، هنری مساجد در اسدآبادپبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کریم حمیدوند فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود ۳۵ کانون شهری و ۲۲ کانون فرهنگی، هنری روستایی در اسدآباد افزود: پیش‌بینی می‌شود در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت تابستان سالجاری بیش از ۵ هزار نفر از جوانان در برنامه‌های مختلف کانون‌های مساجد این شهرستان ثبت‌نام و شرکت کنند .
وی با بیان اینکه از ۵۷ کانون شهرستان تعداد ۲۰ کانون دارای کتابخانه عمومی هستند، تصریح کرد: در ابتدای سالجاری اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال برای کانون‌های مساجد شهرستان اختصاص یافته که تا پایان سال نیز ۲ مرحله اعتبار از محل اعتبارات کانون مساجد به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

حمیدوند با تاکید بر اینکه مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد باید به شغل خود به عنوان یک کار جهادی بنگرند، خاطرنشان کرد: با آغاز برنامه‌های طرح اوقات‌فراغت ضمن ارتقاء آستانه تحمل و سعه‌صدر مدیران لازم است، جوانان به ویژه آنهایی که بیشتر در معرض آسیب‌ها و ناهنجار‌های اجتماعی هستند به سمت این کانون‌ها جذب شوند که این امر قطع به یقین نشأت گرفته از هنر مدیران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با جهت‌گیری و هدفگذاری رفتار و کردار می‌توان این قشر از جمعیت را که بیشتر در معرض آسیب و هنجار قرار دارند، به سمت کانون‌ها جذب کرد، یادآور شد: انجام این دست از کارهای فرهنگی بدون شک در تعامل هر چه بیشتر با جوانان از نقش موثری برخوردار است. حمیدوند گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری در جاهایی که نیاز آن به صورت محسوسی احساس می‌شود باید ایجاد شده و در این راستا مدیران کانون‌ها نیازمند تعامل بیشتر با جوانان خواهند بود تا نیازهای هر منطقه را به فراخورهای مختلف شناسایی کرده و بسنجند.
انتهای پیام/د.ا


فعالیت کانون مساجد در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.