چند طرح بهداشتی و خدماتی امروز با حضور وزیر بهداشت در مهاباد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهنگیان ،کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی و مرکز ثبت وتشخیص بیماران سرطانی از جمله برنامه‌های افتتاحی وزیر بهداشت درمهاباد خواهد بود.

ایرج شجاعی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهنگیان با تحت پوشش قرار دادن 34 هزار نفر از روستائیان این شهرستان در زمینی به مساحت 980 متر مربع در دو طبقه و با  12 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار شامل 12  اتاق، دو پایگاه سلامت غیرضمیمه، یک پایگاه سلامت ضمیمه، چهار خانه بهداشت و 13  قمر است که در بخش بهداشتی و درمانی اقدام به ارائه خدمات به روستائیان خواهد کرد.

شجاعی گفت: کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی مهاباد هم در زمینی با زیربنای یکهزار و 800 مترمربع و هزینه پنجاه و دو میلیارد و 30 میلیون ریال اعتبار شامل بخش‌ های آزمایشگاه، نوار قلب، رادیوگرافی، سونوگرافی، اکو، شنوایی ‌سنجی، اندوسکوپی، کلونوسکوپی، داروخانه سلامت و 16 رشته تخصصی است که فردا به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد همچنین گفت: افتتاح بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی با زیربنای دو هزار مترمربع در یک طبقه شامل 35 تخت، سه اتاق ایزوله و یک اتاق عمل سرپایی با اعتبار 36 میلیارد ریال و مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی در زمینی با زیربنای 650 مترمربع با هزینه‌13 میلیارد ریال از دیگر طرحهای افتتاحی هستند که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسند.

شجاعی اضافه کرد: بیمارستان عمومی 350 تختخوابی مهاباد هم امروز در سفر قاضی‌زاده هاشمی گلنگ‌زنی می‌شود. 

این بیمارستان در زمینی به مساحت هشت هکتار شامل بخش ‌های بستری عمومی، بخش ‌های ویژه، اتاق ‌های عمل، تخت‌ های تک نفره زایمان طبیعی، اورژانس، درمانگاه عمومی، دیالیز و بخش ‌های پشتیبانی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.