کیهانی: قول می‌دهم در المپیک توکیو بهترین نتایج را کسب کنم

قهرمان دوی سه هزار متر با مانع بازی‌های آسیایی گفت: اگر امکانات فراهم باشد قول می‌دهم در المپیک توکیو رکورد خوبی را ثبت کنم.

حسین کیهانی قهرمان دوی سه هزار متر با مانع بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: در ماده ۳ هزار متر با مانع واقعا رقیبان سرسختی داشتم و جدا از حریفان آسیایی، چهار رقیب آفریقایی از کشور‌های الجزایر و مراکش و ۲ ورزشکار از کنیا حضور داشتند که برای کشور‌های عربی فعالیت می‌کردند و رکورد‌های خیلی خوبی داشتند.خدا را شکر که شرمنده مردم کشورم نشدم، ضمن رکورد شکنی در بازی‌های آسیایی و رکورد ملی توانستم به مدال خوشرنگ طلا هم برسم.

کیهانی: قول می دهم در المپیک توکیو بهترین نتیجه را بگیرم / امیدوارم مسئولان پاداش های ما را پرداخت کنند

موفقیتم را مدیون سجاد مرادی هستم

او ادامه داد: باید هم از لحاظ فکری هم بدنی دارای آمادگی بالایی باشم تا بتوانم پیروز میدان شوم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. این موفقیتم را مدیون سجاد مرادی هستم که خیلی به من کمک کرد.

مسئولان باید به رشته دوومیدانی بیشتر توجه کنند

کیهانی تصریح کرد: با توجه به نتیجه گرفته شده در بازی‌های آسیایی جاکارتا کارم سخت‌تر از گذشته شده و از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم ضمن توجه بیشتر امکانات بیشتری را در اختیار ملی پوشان دوومیدانی قرار دهند تا بتوانیم در سال ۲۰۱۹ که سال مهمی برای دوومیدانی کشورمان محسوب می‌شود به نتایج خوبی برسیم.

کیهانی: قول می دهم در المپیک توکیو بهترین نتیجه را بگیرم / امیدوارم مسئولان پاداش های ما را پرداخت کنند

امیدوارم مبلغ قرارداد‌ها در لیگ دوومیدانی افزایش یابد

قهرمان بازی‌های آسیایی عنوان کرد: می‌خواهم در لیگ دوومیدانی همچنان برای تیم نفت تهران بدوم و امیدوارم با توجه به شرایط اقتصادی مسئولان سازمان لیگ دوومیدانی مقداری مبلغ قرارداد‌های ورزشکاران را بیشتر کنند تا با خیالی آسوده در مسابقات شرکت کنیم.

کیهانی: قول می دهم در المپیک توکیو بهترین نتیجه را بگیرم / امیدوارم مسئولان پاداش های ما را پرداخت کنند

با حضور دوندگان آفریقایی کسب مدال در المپیک دور از ذهن است

او در رابطه با این سوال که آیا می‌تواند در المپیک توکیو هم برای کشورمان افتخار آوری کند یا خیر، توضیح داد: تا شروع مسابقات المپیک نزدیک به ۲ سال زمان باقی مانده و هنوز زود است درباره این مضوع صحبت کنیم، اما در صورت فراهم شدن امکانات لازم قول می‌دهم رکورد خوبی را ثبت کنم. هر چند که المپیک شرایطش با بازی‌های آسیایی متفاوت است، زیرا ورزشکاران آفریقایی با برگزاری اردو‌ها و شرکت در رقابت‌های مختلف بین المللی به دنبال این هستند تا با بهترین شرایط ممکن پا به بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا بگذارند تا به مدال برسند. با حضور آن‌ها مدال گرفتن در المپیک امری محال و دور از ذهن به نظر می‌رسد اما با این حال تمام تلاشم را می‌کنم تا در صورت اعزام نماینده‌ای شایسته برای کشورم باشم.

ملی پوش دوومیدانی کشورمان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است پاداش مدال طلای بازی های آسیایی را به موقع دریافت کند، گفت: امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق می‌افتد.


بیشتر بخوانید: انتقاد مربی دو نیمه استقامت از تفاوت پرداخت حقوق مربیان داخلی و خارجی!

دونده ۱۵۰۰ متر ایران صاحب مدال نقره شد

مرادی: هدفم کسب مدال طلای مسابقات دوی بازی‌های آسیایی بود


انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره قهرمان شدنش در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار