حسینی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پاسخ سپاه به جنایات گروه‌های تروریستی مقتدرانه بود

عضو هیئت رئیسه جمنا گفت: سپاه پاسخ مقتدرانه‌ای به گروه‌های تروریستی داد، تا درس عبرتی برای همه تروریست‌ها باشد.

پاسخ سپاه به جنایات گروه‌های تروریستی مقتدرانه بودسید محمد حسینی عضو هیئت رئیسه جمنا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره عملکرد مقتدرانه سپاه در مقابل گروهک‌های تروریستی اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی قبل شاهد فعالیت‌های تروریستی برخی گروه‌ها در کردستان ایران بودیم، که در همان برهه هم اعلام شد که پاسخ آن‌ها داده می‌شود، سپاه پاسخ مقتدرانه‌ای به گروه‌های تروریستی داد.

وی با اشاره به جنایات فجیع گروه‌های تروریستی افزود: این گروه‌ها سابقه جنایت‌های فجیعی را در کارنامه خود دارند و ایران اعلام کرده است که حتی اگر در خارج از مرز‌های ما حضور داشته باشند، به حساب‌شان می‌رسد که نظیر این عملکرد را در سوریه شاهد هستیم.

حسینی با انتقاد از سکوت و حمایت مجامع بین‌الملی از فعالیت‌های ددمنشانه‌ گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: جنجالی که گاهی اوقات مجامع بین‌الملل به راه می‌افتد، متاسفانه کاملا در حمایت از گروه‌های تروریستی است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی همواره به دنبال ایجاد مشکل هستند و این مساله می‌تواند درس عبرتی برای آن‌ها باشد، همان طور که در گذشته هم با گروه‌های تروریستی مانند داعش که در ایران تحرکاتی داشتند برخورد شد و شاهد اقدامات مقتدرانه ایران در برابر گروه‌های تروریستی هستیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار