معاون وزیر نیرو در صنعت برق و آب:

سند تحول دیجیتال لازمه ایجاد کسب و کارهای جدید است

فلاحتیان گفت: در صورت تحفق سند تحول دیجیتال شاهد ایجاد اشتغال و شکل گیری کسب و کارهای جدید خواهیم بود.

سند تحول دیجیتال لازمه ایجاد کسب و کارهاس جدید استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، در مراسم کارگاه آموزشی کاربرد فناوری های نوین اطلاعات در صنعت آب و برق که با حضور مدیران وزارت نیرو برگزار شد، اظهار کرد:در تدوین سند اقدام مشترک، اهداف کلان وزارت نیرو در صنعت آب و برق و تعیین اقدامات و زیرساخت‌های این صنعت مورد اهمیت است و با ایجاد هم افزایی می توان یک حرکت و تحول عظیم در صنعت آب و برق کشور و صنعت ارتباطات ایجاد کرد‌.

فلاحتیان با اشاره به ارتباط وزارت نیرو و وزارت ارتباطات تصریح کرد:با توجه به ظرفیت های وزارت نیرو و وزرات ارتباطات در صورت تحفق سند تحول دیجیتال شاهد ایجاد اشتغال و شکل گیری کسب و کارهای جدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: اقدام مشترک برای رسیدن به اهداف کلان وزارت نیرو درصنعت آب و برق،نیازهای ICT و زیرساخت ها را تهیه کرده است و برای افزایش ضریب موفقیت آن مطالعات تطبیقی در خارج از کشور در حال انجام است.

معاون وزیر نیرو با اشاره به اهداف ششگانه این طرح ابراز کرد: 6 هدف اصلی اعم از ارتقای حوزه سیاستگذاری در تحول دیجیتال، توسعه فضای کسب و کار دیجیتال، استفاده مشترک از زیر ساخت ها، ارتقای سطح هوشمندی و بهره وری ICT، ارتقای امنیت فاوا در حوزه آب و برق و فرهنگ سازی و ارتقای دانش را در دستور کار وزارتخانه ها ذکر شده است.

فلاحتیان در انتها با اشاره به شرایط اجرایی سند مشترک میان دو وزارت خانه گفت: همکاری مناسب وزارت نیرو و ارتباطات می تواند ضمانت اجرایی این طرح باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار