بازخوانی بخشی از جنایات کومله‌ها

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد


پاسدارها را زنده‌زنده می‌سوزاندند و به عنوان قربانی جلوی پای عروس و داماد سر می‌بریدند، این تنها بخشی از جنایات کومله‌ها است.


به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مباحث داغ و بحث برانگیزی که این روزها کاربران فضای مجازی دنبال می‌کنند موضوع  اعدام و به دار مجازات آویختن 3 تن از اعضای گروهک تروریستی کومله است.

دشمنان انقلاب اسلامی از زمان تأیید حکم اعدام رامین حسین پناهی و دو تن دیگر از تروریست‌های وابسته به گروهک کومله، با به راه انداختن کمپین‌های حمایتی از این تروریست‌ها در صفحات مختلف فضای مجازی و فعال کردن هشتک های مرتبط با اهداف خود در بی‌گناه جلوه دادن آن‌ها و معرفی آنها به عنوان فعال سیاسی و مدنی و نجات آن‌ها از جوخه اعدام سعی می‌کردند و البته این تلاش مغرضانه و به دور از وجدان بیدار انسانی بی‌نتیجه ماند.

جنایات هولناک و غیرانسانی تروریست‌های گروهک تروریستی حزب کومله بر هیچ کس پوشیده نبوده و هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و در جایگاه تشبیه تنها می‌توان اقدامات اعضای گروهک تروریستی داعش را به جرائم وحشیانه کومله‌ها شباهت داد.

قبل از ظهر روز هفدهم شهریور ماه سال جاری آسمان شهر ارومیه شاهد پرواز موشک‌هایی بر فراز خود بود. خبر به سرعت در رسانه های پخش شد: دقایقی قبل ، مقر اصلی حزب دموکرات در کویه واقع در حومه اربیل هدف موشک های سپاه پاسداران قرار گرفت، موشک هایی از استان های شمالغربی شلیک شدند.

تصاویر ارسالی از محل برخورد موشک ها نشان می داد که موشک های فاتح 110 که نقطه زن و با دقت بالا هستند، فقط و فقط ساختمان اداری حزب تروریستی را هدف قرار دادند و تلفات فقط شامل کادر رسمی حزب دمکرات و شورای رهبری آنها بوده و مظلوم نمایی تروریست ها مبنی بر کشته شدن مردم عادی یک حربه نخ نما شده است. در این عملیات، پهپادهای رزمی - شناسایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تمام عملیات را تحت رصد داشته‌اند و به طور زنده تصاویر اصابت موشک‌ها به اهداف را از بالای سر اهداف، برای مرکز فرماندهی ارسال کرده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با صدور بیانیه‌ای باز هم به دشمنان ایران اسلامی گوشزد کرد که دوران بزن در رو به پایان رسیده و هر ضربه از طرف آنها با ده ضربه مواجه می شود.


بیشتر بخوانید: موشک‌های سپاه پاسداران چه کسانی را به درک فرستاد؟ + فیلم و جزئیات


از کشیدن ناخن‌های دختر 16 ساله شیعه تا زنده‌زنده سوزاندن ماموستای اهل سنت!

اگرچه بازخوانی و بازگویی جنایات کومله‌ها نیز تلخ و آزار دهنده است اما در شرایطی این چنینی که برخی از افراد به دلیل گمراهی و نا آگاهی به دفاع از اعضای جنایتکار این گروهک تروریستی اقدام می‌کنند، انجام چنین اقدامی بسیار ضروری است.


بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به پست جنجالی آناهیتا همتی درباره اعدام یک تروریست +تصاویر


مرتضی اسدی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح جنایات کومله‌ها از پیش از آغاز جنگ تحمیلی تا امروز پرداخت.

وی تاکید کرد: بر اساس شواهد موجود و به ویژه مطالبی که در خاطرات شهید مصطفی چمران آمده است، اعضای گروهک تروریستی کومله با اهداف تجزیه طلبانه خود به شستشوی مغزی جوانان کُرد زبان اقدام کرده و در نهایت آن‌ها را به فراگیری فنون نظامی برای انجام اقدامات تروریستی تشویق می‌کردند.

اسدی افزود: دختران و پسران جوان با رویای واهی و بی سرانجامی که در سر داشتند، پس از پیوستن به گروهک تروریستی کومله، سرنوشت خود را به دست تروریست‌هایی می‌سپردند که حتی به خانواده و عزیزان خود نیز رحم نمی‌کردند.

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

این فعال سیاسی معتقد است: بر اساس شواهد نیروهای گروهک تروریستی کومله در واقع، افراد اجیر شده مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی هستند و آغاز اوج جنایات آن‌ها به سال 1358 باز می‌گردد و گاهی حتی توحش و جنایات داعش نیز به پای آن‌ها نمی‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگرچه بازخوانی و بازگویی جنایات کومله‌ها نیز تلخ و آزار دهنده است اما در شرایطی این چنینی که برخی از افراد به دلیل گمراهی و ناآگاهی به دفاع از اعضای جنایتکار این گروهک تروریستی اقدام می‌کنند، انجام چنین اقدامی بسیار ضروری است.

اسدی اضافه کرد: کومله دموکرات‌ها در سال 1358 و 1359  با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در میان مردم به تحقق هدف شوم خود یعنی تجزیه‌طلبی کردستان از ایران می‌اندیشیدند که به لطف خدا و  با فداکاری و جانفشانی سایر نیروهای نظامی و مردم عادی تاکنون ناکام مانده‌اند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: از جمله جنایات هولناک کومله‌ها می‌توان به بریدن سر مردم عادی و پاسدارها در جای‌جای کردستان و به ویژه فاجعه بریدن سر پاسدارها در تیر و مرداد ماه سال 1359 ، قتل عام و زنده‌زنده در آتش سوزاندن مردم بی‌گناه، قتل فجیع «ناهید فاتحی‌کرجو» معروف به «سمیه کردستان»  که دختری 16 ساله‌ بود و پس از 11 ماه شکنجه توسط گروهک ضدانقلاب کومله، موهای سرش را تراشیده و ناخن دست و پایش را کشیدند تا به امام خمینی(ره) توهین کند اما در نهایت زبر بار نرفت و در اثر شکنجه کوموله‌ها به شهادت رسید، اشاره کرد.

وی گفت: زنده زنده در آتش سوزاندن و کندن پوست بدن انقلابی‌ها و نظامی‌ها و در واقع اذیت و آزار حامیان انقلاب اسلامی، قتل پاسدارها و بسیجی‌ها برای مراسم جشن و شادی کومله‌ها و قربانی کردن آن‌ها جلوی پای عروس و دامادهای طرفدار کومله، زنده در آتش سوزاندن ماموستا در کردستان به همراه کتاب‌های مذهبی و فقهی همراه وی، جدا کردن سر پاسدارها و مردم انقلابی با کاشی و جنایات متعدد وحشتناک دیگری از این دست بخش دیگری از اقدامات تروریستی کومله‌ها در کشور است.

اسدی تاکید کرد: کومله‌ها در سنندج و پاوه و دیگر شهرهای مرزی غرب و شمال غرب کشور رخنه کرده و با اقدامات دیکته شده سردمداران دیکتاتور غربی که خواهان براندازی نظام برآمده از انقلاب اسلامی هستند، سعی در ایجاد ناامنی و ترس و وحشت در میان مردم دارند و اقدامات جاهلانه و مغرضانه آن‌ها تاکنون موجب به شهادت رسیدن تعدادی از پاسداران و سربازان حافظ مرزهای کشور شده است.

وی افزود: مردم هیچگاه تحت تأثیر باورهای القایی  آن دسته از سلبریتی‌هایی که از سر احساس و بی‌منطقی در هر موضوعی لب به سخن باز می‌کنند و اظهارنظر شخصی خود را به دور از هر گونه واقعیت‌سنجی بیان کرده، قرار نمی‌گیرند و حال که این سلبریتی‌ها همزبان با معاندان نظام و انقلاب اسلامی در خصوص موضوع اعدام رامین حسین پناهی و دیگر تروریست‌ها و عوامل ایجاد ناامنی نیز در مقام دفاع برآمده‌اند، تنها موجب بی اعتباری و بی ارزشی خود می‌شوند.

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

اعتراف صریح رامین حسین پناهی به تبلیغ برای گروهک تروریستی کومله!

رامین حسین پناهی عضو یکی از گروه‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب گروهک «کومله» است که بر اساس گزارش‌های موجود و به گفته خود وی، برای تبلیغ این حزب و همچنین با هدف مبارزه و مقابله با حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال 94 به صورت غیرقانونی از کشور خارج شد و پس از فراگیری آموزش‌های دوره‌های ضد امنیتی در تیر ماه سال 96 قصد بازگشت مجدد غیرقانونی به کشور را داشت.

به گفته مدیران دادگستری استان کردستان، رامین حسین پناهی حین ورود غیرقانونی به کشور  در مرز سنندج دستگیر و به سلاح‌هایی چون «سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک» مسلح بوده است و در همان مراحل نخست بازجویی به این مطلب نیز اعتراف کرده بود که برای تبلیغات حزب کومله که حزبی خرابکار و تجزیه‌طلب است، وارد کشور شده است؛ در این ماجرا 3 تن از  همراهان وی که آن‌ها نیز تروریست بودند، به هلاکت رسیدند.

جلسات دادگاه این عضو گروهک تروریستی کوموله با شفافیت و عدالت برگزار شد و حتی دادگاه برای وی وکیلی تسخیری را در جهت دفاع از این متهم گمارد و با وجود اعترافات صریح خود رامین حسین پناهی که گفته بود "با نیرو‌های سپاه درگیر شده و یک خشاب 30 تیری را به سوی آن‌ها شلیک کرده و می‌خواسته برای انجام مأموریت در منطقه دهگلان به روستای قروچای برود و در طول مسیر حرکت، اسلحه وی مدام مسلح و آماده بکار بوده است." هیچ گونه کوتاهی و بی‌عدالتی در برگزار نشدن جلسات دادگاه وی صورت نگرفت.

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

در ادامه تحقیقات و برگزاری جلسات دادگاه رامین حسین پناهی، وی مجدداً و به صراحت «به اتهام عضویت در گروهک ملحد و تروریستی کومله، گذراندن دوره‌های سیاسی، نظامی و تروریستی در آموزشگاه زرگویز که شامل آموزش‌های سلاح، تیراندازی و دیگر آموزش‌های این چنینی  بوده، اعتراف کرد و هدف خود از ورود به کشور به صورت مسلحانه را انجام عملیات با مأموریت‌های تعیین شده گروهک کومله بیان کرده بود.

سرانجام حکم نهایی رامین حسین پناهی مبنی بر اعدام وی در حدود 3 ماه پیش صادر شد و شبکه‌ها و رسانه‌های معاند و ضدنظام از همان موقع بر طبل حمایت از این تروریست وطن‌فروش نواخته و از او به عنوان «فعال سیاسی» یاد کردند.

حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) ، در هفدهم شهریور ماه سال جاری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

در این میان، روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران به دفتر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد.


بیشتر بخوانید: اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه


جریان‌سازی عوام‌فریبانه و هیاهویی که حامیان دروغین حقوق بشر و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در حمایت از رامین حسین پناهی مبنی بر لغو حکم اعدام وی به راه انداختند و سعی در بی‌گناه جلوه داشتن او داشتند، موجب اعلام حمایت برخی از سلبریتی‌ها و بیان حرف‌هایی از سر احساس در این خصوص شد و البته این موضوع با واکنش تند کاربران فضای مجازی مواجه شد.

به عقیده کاربران فضای مجازی، سلبریتی‌ها و سایر افرادی که به دلایل مختلفی چون داشتن مشاغلی خاص در میان مردم مشهور هستند، نباید به خود اجازه دخالت در مسائل مهمی چون مسائل امنیتی کشور را دهند و باید از اظهارنظرهای نسنجنیده پرهیز کنند.

گزارش از: فرزانه فراهانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
داعشی بودن وقتی داعش مد نبود
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۲:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
کوموله ها بویی از انسانیت نبردند. هیچ انسان حلال زاده ای اینچنین وحشیانه همنوع خودش را نمیکشد.
خدایا مادران این جوانان چه کشیدند؟! چگونه با این همه درد زنده ماندند؟
کدام نامردی از کوموله دفاع میکند؟!! وطن فرشان خائن که نمیگذارند مردم در آرامش زندگی کنند.
خدایا امام زمان را برسان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
مرگ بر منافقین مرگ بر تجزیه طلب زنده باد ولایت مطلقه فقیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد وطنم زنده باد ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
قربانیان رو باید بیارند جلوی خانم همتی ببرند تاان وقت خانم همتی بفهمد یعنی چه چه کارهای به سرجوانهای مردم می اوردند این ها شدند دل سوز جنایت کاران بی رحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
انشالله خودشون میافتن دست اونها میفهمن کومله ها کین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
ننگ ومرگ دنیا وذلت وعذاب الهی درقیامت بردشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
خدا دشمنان ایران اسلامی را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
آمل
۰۷:۵۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین،لعنت بر تروریستها،باید اعدام شه هرکسی که به وطنش خیانت میکنه،اینهمه جنایات در پروندشون دارند،حالا عده ای جاهل و وطن فروش مدعی آزادی ودفاع از حقوق بشر شدند،شماها اصلا چیکاره این مردم ومملکتید،میدونید چقدر مردم کرد بیگناه وچقدر ماموستای کرد توسط این جانیها به شهادت رسیدند؟لعنت برتروریستها وسلبریتیها
Germany
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
کومله ویروس مضری هست متاسفانه هر موقع غفلت و یا اوضاع را مناسب ببینند بدنه جامعه هجوم می آورند واقعیت بیان کنم تحت هیچ شرایطی موفق نخواهند شد پس ابزار دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا واسه اونایی متاسفم که واسه این سلبریتی ها کوچکترین ارزشی قائل میشن.واسه خودم بیشتر که قبلا چقدر قبولشون داشتم وفیلماشون همیشه می دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اون همتی کجاست
ایناروبرا اون بفرستین
تاشاید وجدان خفته اش بیدار بشه
Iran (Islamic Republic of)
رفیعی
۲۲:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این خانم داستان شهیداحمدوکیلی ناطق رابخواند جستجوکنیدنحوه شهادت این عزیزرا انموقع ببینیدخیانت این مزدوران راببینیدچه جنایاتی انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چرا وقتی یک جوان نظامی وسرباز از مرزهای کشور دفاع میکنه وناجوانمردانه به شهادت میرسه برای امنیت امثال این خانم وجدانشون به درد نمی آید مگه اینا مادر ندارن شماها هم حتما مزدور کفر ونفاقین که از اینا دفاع می کنین من دربین این جماعت کرد زندگی میکنم جنایت های اینا رو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
حاج
۲۲:۲۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
متاسفم برات خانم همتی همین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
لعنت بر خائنین وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
سلبریتی وقتی سلبریتی است که دیده بشه اگه دیده نشه عقده ای میشه وقتی عقده ای شد هر نظری میده دیگه نگاه به عواقبش نمیکنه فقط میخاد خودشو نشون بده کار به این نداره که با پول این مملکت آدم شده کار به این نداره واسه امنیتش چه خونها ریخته شده یا زحمتها کشیده شده مهم واسه شون لایک خوردنه حالا به هرقیمتی متاسفم واقعا جواب خون شهدا رو چه جوری میخان بدن نمک خوردن نمکدان شکستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا لعنتشون کنه تو را خدا نگین دیگه از این جنایتا اینا رو میگین حالم بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
سلام . کومله ای ها فکر میکنند مردم جنایاتشان را فراموش کرده اند .
در معرفی آنها همین بس که کسانی از آنها حمایت می کنند که از ریگی جنایتکار حمایت کردند . و البته بلایی به سر آنها خواهد آمد که سر ریگی آمد . انشاءالله .
Iran (Islamic Republic of)
زاگرس اوستا
۲۰:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
کاش روزی واقعیتها ی کردستان و سیستان برای تمام ایران روشن بشه کردها هیچوقت به ایران پشت نکرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
منتقم خون بی گناهان
اللهم العجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
,حسین
۱۹:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
درود و سپاس فراوان به روان پاک شهیدان که با خون خودشان باعث سر بلندی ایران شدندودرود پاسداران رشید وجان بر کف خدا نگهدار شماست که امنیت مردم را شما بر عهده دارید خدا نگهدار شماست آفرین بر شما
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
سلبریتی ها یواش یواش دیگه قشنگ دارند میشن ملعبه دست مزدوران . متاسفم براشون در انتخابات ها هم همواره ثابت شده که انتخابشون غلطه بازم از رو نمیرن ؟!!!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اخه چرا جو گیر میشی نظر میدی آناهیتا خانوم خوب شد این همه ضایع شدی؟فک کردی کی هستی ؟حتما فک کردی برات هورا وکف میزنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۱۸:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
با تشکر حالا اینقدر سلبریتی ها رو دعوا نکنید خودشون فهمیدن اشتباه کردن من از طرف اونا از داغ دیده ها عذر خواهی می کنم با ادب باشیم بلکه یاد بگیرن والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
باشه شما با ادب باش
آفرین گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه سلبریتی های مفت خور خائن
سپاه مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
درود بر نیروهای سپاه ایران . لعنت بر کوموله های داعشی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
شماعین همان کومله هسین با این تفاوت که انها فریب دشمن رو خوردن ولی شما نون این مملکت وازبهترین امکات که حقتون نیست استفاده میکنیدوژست دامهای فهمیده رو مگیرید واب به اسیاب دشمن میریزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۷:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دوبارکه تو تلوزیون نشونشن میدن وهم وارشون میدار توهمه چیز نظرمیدن حالا شدن مدی تو میدون کومله کی وچه جنایایی کرده.


1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ برمنافقین
مرگ بر کومله وخامیانش
مرگ برآمریکا
مرگ براسراییل
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
فقط ننگ بروطن فروشها همین
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دفاع از چنین جنایتکاران فقط و فقط موجب بی آبرو شدن و حقارت فرد دفاع کننده می شود و هیچ خاصیت و ارزش دیگری ندارد . خانم همتی باید بداند در گذشته خیلی ها دور برداشتند و جو گیر شدند و پس از مدتی به اشتباه خود پی بردند و ایشان هم فکر نکند بازیگری در چند فیلم و سریال باعث می شود که مردم هوشیار و غیرتمند ایران عزیز چشم و گوش بسته تسلیم سخنان بی مغز و منطق آنها شوند .
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خانم اناهیتا اشتباه دلسوزی کردین میشه گفت جو گیر شدین
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چند سال پيش يكي از دوستان كرد در منطقه مرزي شهر سقز در يكي از روستاها جايي را نشانم داد كه محل كشتار سپاهيان اسلام با خرمن كوب بود.چيزي كه حتي گفتنش چندش آور است.جرم اين سپاهيان چه بود جز اينكه از ناموس وطن دفاع مي كردند كه مظلومانه و در پشت كوه هاي سرد خون پاك شان با عضله و استخوان هاشان از خرمن كوب بيرون ريخت ؟
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۷:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
من خودم سال 59 کردستان بودم از یاد آوری جنایات این جنایتکاران علیه عزیزان سپاه و جهاد سازندگی ، کسانی که رفته بودند فقر و عقب ماندگی را از چهره کردستان و مردم مظلوم آن بزدایند ، حتی علیه مردم کرد به قلبم فشار می آید اینها آن روز بدتر از داعش امروز عمل می کردند این جنایتکاران واقعاً بویی از انسانیت نبرده اند بی تفاوتی در مقابل اینها نهایت بی غیرتی و بی مسئولیتی است چه رسد به اینکه کسی اینقدر سقوط کند و بی شرم باشد که از اینها دفاع کند .
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۵:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خیلی خوشم می آد وقتی به اینا جایزه هم داده می شه چند تا سوال مذهبی و سیاسی و اجتماعی و ژئو پولوتیک پرسید اگه تونستن جواب بدن همونجا بهشون دکتری ی اون رشته رو هم اعطا کنن .
به قول دوستمون اعدام کمترین پاداشی است که به خائنین به وطن اعطا میشه
نه در ایران در همه جای دنیا .
Iran (Islamic Republic of)
خداییان
۱۵:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بروطن فروشان داخلی وحامیانشان متاسفانه باچندبارظاهرجلو دوربین فکرمیکندکسی شدن ودرباره همه چیز نظر بدهند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
به نظر من با این همه جنایاتی که این گروهک انحرافی در طول تاریخ انقلاب اسلامی داشتند تا الان هم از طرف مسئولین قصور شده باید تک تک افراد این گروهک را به سزای اعمالشان رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
عالييييييي گفتين
دولت بايد براي امنيت بيشتر شهرهاي مرزي اقدامهاي جدي بكند
Turkey
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا دشمنان ایران اسلامی را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
پس چرا هیچ حرفی ازاونا نزدید تامردم اگاه شوندن.اینا همون تجزیه طلبی هستن که اگه سرزمینشان تجزیه شد خودشون ه‍م برا ان حکومت نمیکنن ومیخوان اسراییل تا مرزهای ایران بکشن.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه کوموله ها و کسانی که سنگ حمایت از اونا رو به سینه میزنند اللهم عجل لولیک الفرج انشاءا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
الهی آمین
زنده باد ایران
درود بر شهدا و امام شهدا
و سلام خدا بر امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
آناهیتا زمانی که این افراددرکردستان جنایت میکردندرانددیدی توصیه میکنم یه سری به کردستان بزن بامردمی که زن وبچه خانواده وناموسشان شب وروزازدست آنهاامنیت نداشتندصحبت کن بعدنظربده یک لحظه خود راجای ان خانواده هابگذارخانواده ات راجای خانواده آنها بگذاربعدببینم آیا اون موقع هم دلت برای آنهامیسوزدیابرای خانواده ات بعدبرای هرکدام که مستحق بودندگریه وزاری کن
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۱۴:۰۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باسلام.
زنده باد سپاه سرافراز اسلام و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
لعن الله علی قوم الظالمین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
از یک سلبریتی که دو تابعیتیه چه توقعی دارید شرایط گرفتن تابعیت رو بخونید به صراحت ذکر شده که در جهت اعتلای تابعیت دوم باید تابعیت اول خود را فدا کنید حتی اگر مجبور به خیانت به تابعیت اول باشید اشخاصی که منفی میدید خودتون برید مطالعه کنید در ثانی در دوران دفاع مقدس من خودم به کمین کومله ها خوردم آیا از در آوردن چشم با قاشق بریدن سر با درب حلب پنیر اتو کردن بدن و ریختن آب نمک سوزاندن با چراغ کوره ای چیزی شنیده اید اگر شما چیزی نشنیده اید من به عینه از نزدیک لمس کرده ام آیا شنیده اید روش های سر بریدنشان در کمین ها به چه صورت بوده داعش از همینها الگو برداری کرده
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
من در سال63در آن منطقه بودم که با کومله و دمرکرات در جنگ بودیم به مدت 3ماه در سندج پاوه بوکان اورمیه نوسود در آن منطقه بودیم خدا لعنت کند کومله ودمکرات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خانم همتی شما چی فکر کری با خودت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
جدیدا با حمایت از تروریست احساس باکلاسی و تمدن میکنن بعضی از این سلبریتی ها
Iran (Islamic Republic of)
Abbas
۱۳:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
یا الله . باید ی فکری هم به منافقا و تروریست های سلبریتی کرد مونث های سلبریتی بازیگر مهناز افشار و اناهیتا و.. که صریحا دارن حمایت میکنن اخه یعنی چا پس چرا قوه قضاییه هیچ کاری نمیکنه حمایت و پشتیبانی و البته همدستی با تروریست جرم نیست؟ هم عقیدشونه باشه اما در درون خودش . چرا افکار برخی از ملت را به اونطرف میکشند حیوانات وحشی برای هم نوعشان تسلیت میفرستد به امید روزی که خاعنین و منافقین و ضد اسلام ها تک به تک ..... یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
به نظرم یکی به این خانوم بگه سرنوشتت اون مادرایی که بچشون رفته سربازی دیگه برنگشته یا سرنوشت اون زنایی که مردشون رفته برای مرزبانی و پاسداری از مرز و دیگه برنگشتن اینا رو کی جوابشو باید بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این موجود به اصطلاح روشن فکر چرا زمانی که این جنایتکاران جوانان و مردم مرزنشین را سلاخی میکنن زبان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
ایشون دیگه از روشن فکری گذشتند و به روغن فکری رسیدن
مرگ بر دشمنان ایران عزیز و مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه هر فردی که مدتی جلو دوربین ها دلقکبازی راه می اندازد را به عنوان هنرمند معرفی کرده و مردم عوام هم اینها را بت می کنند و به عنوان سلبریتی که نمیدانم این کلمه مزخرف از کجا وارد شده میشناسند هر چند آدمهایی واقعا بی بار و تهی هستند اما از شهرت کاذبی که فقط در میان عوام دارند سو استفاده میکنند و در هر موضوعی ورود کرده و آثار منفی خود را برجا میگذراند هر خائن وطن فروش باید اعدام شود هیچ قومیتی خط قرمز نیست فارس و ترک و لر و کرد و بلوچ و عرب و هر ترکمن و همه محترمند و عزیز شیعه و سنی هم مرز نیست که محترمند اما خیانت به کشور هیچ فرد یا افرادی را از قومیت خاص مستثنی نمیکند و باید اعدام شوند که بشریت از شر این افراد مصون بماند نه فقط ایران درود فراوان بر همه کسانی که اینها را دستگیر کردند تا آخرین نفر که حکم را اجرا کرد اجر همه آنها با خداوند است و خیر دنیا و عقبی نصیبشان باد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا لعنتشون کنه کومله های پست و رذل رو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
الهی آمین
زنده باد ایران
زنده باد اسلام ناب محمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
نه یک بار بلکه باید چند باره اعدام می شدن تا داغ دل مادران شهید کمی آرام بگیره ، چطور وقتی این حزب حمله می کنه به مرزهای ما همه لال می شن و از مرزبانای شهیدمون دفاع نمی کنن ولی این حرومی ها به درک می رسند فاز روشن فکری می گیرن ، دست بچه های سپاه درد نکنه ، ولی بازم داغ دل مادرای شهید آروم نمیشه تا وقتی که همه این جنایتکاران به درک نرسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر حزب کومله دمکرات وتمامی منافقین ومزدوران صهیونیست وآل سعود وتاسف برای سلبریتی های نادان که از سر بی خردی همیشه صاحب نظرند
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این عزیز در دانه ها کی بزرگ شدند که حالا نظر میدهند. ؟؟ آنی جون پوست کندن. سر بریدن هموطنانت به خاطر امروز تو و امثال تو. میدانبد یعنی چه ؟؟!! یا مانده که بزرگ بشوید بعد بفهمید. ؟؟!!!!!! امیدوارم که این سلبریتی های نوشکفته پوست عوض کنند و به خودشان بیایند که دارند چه می گویند.
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این عزیز در دانه ها کی بزرگ شدند که حالا نظر میدهند. ؟؟ آنی جون پوست کندن. سر بریدن هموطنانت به خاطر امروز تو و امثال تو. میدانبد یعنی چه ؟؟!! یا مانده که بزرگ بشوید بعد بفهمید. ؟؟!!!!!! امیدوارم که این سلبریتی های نوشکفته پوست عوض کنند و به خودشان بیایند که دارند چه می گویند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
ارزوی سلامتی برای تک تک سپاه بزرگ اسلام.
ولی داریم افرادی در داخل که چهره هستن وکارورفتارانهاکمتراز تبلیغ برای حزب های ضد اسلام نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا حسنوند
۱۲:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خانم همتی برای ماعزیز ومحترمه حس خانم اکثرا همینه ولی خبراز کاراین درندگان نداره،روی داعش را سفید کردندپاسخ خیانت همینه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
همین کومله اوایل جنگ تاحالا سرباز ودیگرنیروهای نظامی مارا سر بریدن سوز اند حتی گوش بینی آنها بریدن وجنات ها کردند حالا مظلوم نمایی نکنید ما یادمان نرفته اینجا حکومت اسلامی عدل علی هستش و هر ما سید علی حالا حالا ماها با شما ورزیم کودکش کارداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
همین کومله اوایل جنگ تاحالا سرباز ودیگرنیروهای نظامی مارا سر بریدن سوز اند حتی گوش بینی آنها بریدن وجنات ها کردند حالا مظلوم نمایی نکنید ما یادمان نرفته اینجا حکومت اسلامی عدل علی هستش و هر ما سید علی حالا حالا ماها با شما ورزیم کودکش کارداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دست برادران سپاه درد نکنه حقشون و کف دسنشون گذاشت حال هی تعدادی از او نها طرفداری کنند خودشون که از خون شهدا خجالت نمیکشند هفت قلم ارایش میکنند وحباب هم که هیچ انگار نه انگار که تو کشور اسلامی زندگی میکنند شما دیگه حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه آناهیتا همتی ....
-
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه آدمهایی رو که با حمایت بیجا باعث گستاخ شدن داعشیهای ایرانی میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
واویلا
خوندنش حال آدم رو بد می کنه چه برسه به دیدن این همه جنایت
وای خدای من
چه طوری اینقدر وحشی بودند؟
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۱:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باسلام ودرود بر دلاورمردان سپاه رهروان راه حسین علیه السلام رهبر ی عزیز امام خامنه ای دامت برکاته .مرگ بر امریکا مرگ بر کفاروزالو صفتان
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۱:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باسلام ودرود بر دلاورمردان سپاه رهروان راه حسین علیه السلام رهبر ی عزیز امام خامنه ای دامت برکاته .مرگ بر امریکا مرگ بر کفاروزالو صفتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
صد رحمت به زالو
زالو حیوونکی وقتی دو سه سانتی متر مکعب خون می‌مکه تا مدتها دیگه لب به خون نمی‌زنه
این کومله‌ها از داعشم بدتر بودن و الآنم هستن
مرگ بر دشمنان ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چرا جلوی این به اصطلاح سلبریتی ها گرفته نمیشه که از شهرتشون سوء استفاده نکنن. اون از جمع کردن پول مردم به بهانه زلزله زده ها این هم اظهار نظرهای سیاسی بر ضد نظام
آخه شهرتی که به خاطر سینما و تلویزیون بدست بیاد دلیل بر عاقل بودن طرف نمیشه. این هم سندش! آناهیتا همتی طرف دار کوموله
Oman
حسین
۱۲:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این به اصطلاح سلبریتیها یکسریشون کمبود خود نمایی دارن وبا اینجور پستها میخوان باز خودشون و بیاد مردم مپبیارن مردم ایران خوانین به نطام رو زود فراموش میکنن ولی قبل از فراموشی به نیر عیب گرفتارشدن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
من در کردستان بوده ام و جنگیده ام...ای ملت ایران هر کس که این نوشته را میبیند بداند و آگاه باشد کوموله،دموکرات و پژاک عده ای مزدور جانی و خائن به ایران هستند که با ایران و ایرانی عناد دارند . ای کسانی برای اعدام این سه مزدور مرثیه سرایی میکنید یادتان میآید اینها چه جنایت هایی که مرتکب نشدند معلم بدبخت را به جرم شیعه بودنن در مقابل چشمان زن و فرزندانش و مادرش سر بریدند . بچه های جهاد را که در حال ساختن حمام برای یک روستا بودند را یکی یکی سربریدند.اینها انسانند! جنایات اینها بازگو نشد و گرنه روی هر چی داعشی وحشی را اینها سفید کردند. این رذل ها از صدام ملعون پول میگرفتند تا کردستان را از ایران جدا کنند من بعنوان یک ایرانی از تمامی نیروهای نظامی و اطلاعاتی به خاطر کشتن این مزدورها تشکر میکنم و دستانشان را میبوسم . مرگ بر هرچه ضد ایرانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه سلبریدی حامی کمله
Iran (Islamic Republic of)
!آشنا
۱۱:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا خودش سزای این ظالمان را بده
Iran (Islamic Republic of)
احمدخانی
۱۱:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
بلاخره هر کسی درباره هرکار و حرفی می زند و یا طرفداری از کسی می کند مسئول است
هرکسی که از جنایت کاری طرفداری کندد باید محاکمه عادلانه بشود؛ شاید خودش هم از جنس جنایت کار باشد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باید صدا و سیما یک برنامه مستند وسیع برای گروه جنایتکار بسازه تا جوانان گول مظلوم نمایی اینا رو نخورن، من با جوان ها صحبت کردم بعضی ها تحت تاثیر قرار گرفتن، منم با راهنمایی کردن آنها تازه فهمیدن کجای کارن، صدا و سیما خواهش دارم برنامه بسازن، حیف جوانان گول بخورن، درود بر سپاه درود بر بسیجیان خالص، زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
من كه يه جوان ٥٨ هستم از اين مسائل خبر نداشتم بايد به مردم بگين كه اطرافشون چه گروههايي هستن درود بر مدافعان مملكت و نفرين بر خائن ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اونا که به درک واصل شدن اما انشالله خدا حامیان اونهارو و کساییکه براشون دل میسوزونن از جمله سلبریای های نادان خودمون رو در آخرت با اونا محشور کنه که همه باهم در اسفل السافلین فیض ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اونا که به درک واصل شدن اما انشالله خدا حامیان اونهارو و کساییکه براشون دل میسوزونن از جمله سلبریای های نادان خودمون رو در آخرت با اونا محشور کنه که همه باهم در اسفل السافلین فیض ببرن
Iran (Islamic Republic of)
قباد
۱۱:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
لطفا اگه کسی خانم همتی را ملاقات کرد از قول بنده به ایشان بگوئید از روی احساسات سطحی و بی اساس در مورد گروههای تروریستی اظهار نظر نکند کمی تامل و تعقل کند سپس قضاوت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
هرچه زودتر اعدامشون کنید برن بجهنم. برای چی لفتش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا جنایتکاران کوموله را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر تروریست مرگ بر کومله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
واقعا برای بازیگرانی مثل هانیه توسلی و انا هیتا همتی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دم سپاه گرم کومله و دمکرات دشمن خونی ملت ایران هستند اون موقع یک عده سلبریتی دم از حقوق بشر میزنند به امثال خانم همتی بفرمایید که کومله چه بلایی سر زنان کرد غیور درآوردند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
زمان جنگ بغیراز عراقیها با منافقین و کوموله هم میجنگیدیم. سرباز ارتش بودم. سمت راست گروهانمون بچه های سپاه بودن. با لباس شخصی رفتن شهر ۵نفر از سربازهای سپاه رو دزدیدند. بعدا شنیدیم با کاشی سرشونو بریدند. یکیشونو پوست صورت و دماغشو کندن بچه رشت بود. این جنایتکاران خیلی بی رحم هستند. خدا ازشون نگذره آخه اینا چه کینه ای از ما ایرانیها دارن. البته که منبع تقضیه شون اسرائیل هست. اینا عاشق خون ما هستند مثل زالو. باید قدر سپاه رو دانست. این شیر مردان سپاه اگر نبودن ایران را ویران میکردن
Romania
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
شناساندن این جنایت کاران را در برنامه خبر موثق پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این ستاره هایی که توی تلوزیون ایران معروف میشن و از این جانی ها طرفداری و حمایت میکنن چرا نمک میخورن و نمکدون و میشکنن.مثل خانم آناهیتا ... نباید این افراد بزرگ بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
کاملا از شماموافقم نباید الکی سلبریتی ها رو بزرگ کنیم
سپاه مچکریم
گزارش خیلی خوب و روشنگرانه ای بود
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
وای بر کسانی که از این تروریستها حمایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر داعش و داعش صفتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
بهتره اول سلبریتی ها را اعدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا منم موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
بهتره اول سلبریتی ها را اعدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
سلبریتی ها همان مرفهین بی درد هستند که حامی دشمنان ایران عزیز می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اناهیتا همتی بخونه شاید جوگیر نشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۰:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه آناهیتا همتی و سلبریتی های خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این جنایتکاران دست پای حیوانات درنده را بستن با این جنایت هایشون ... هر کس تو فکرتجزیه ایرانه واقعاخیلی خیلی نادانه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
با سلام ، خدمت همه مردم من به عنوان یک هموطن اینکار وزارت اطلاعات رو تحسین و تشویق میکنم ک با تروریسم رو مبارزهه کنه و خدا رو شکر میکنیم ک امنیت رو به بهترین شکل ممکن ارائه میکنن ، هر کی خود فروشی کنه ک ب ضرر امنیت کشور باشه باید اعدام بشه و لطف کنن سلبریتی ها اظهار نظر نکنن چون خیلی مردم ضربه خوردن از این قشر با تشکر
-
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
جنایات این رذلها از چشم هیچکس دور نیست
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
یکی از این کوموله ها با من همکلا س بود (دوران دانشگاه) وجود خدا رو قبول نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باید جنایات این افراد برای مردم تبین بشه بعضی بی خبرند.وبعضی ها هم نادان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
گفته های آقای اسدی در مورد جنایات حزب جنایتکار کومه از زبان افراد عادی خودم در سال ۵۸ شنیده ام .سربریدن اسیران جلوی پای عروس بعنوان قربانی.مرگ برحزب کومله سرسپرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
حالا هی هانیه توسلی ازشون حمایت کنه...................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
بیسوادا
فقط بلدن زود جو گیر بشن
مرگ بر وطن فروشای خائن
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
بهتر است مسئولین امر برای شناساندن این گروهک به مردم از طریق سیما برنامه ای را تهیه و پخش کنند تا مردم با جنایات این کروهک بیشتر آشنا شوند
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۰۹:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اعدام حقشان بود .هرکسی که بخواهد به مرزبانان شجاع این سرزمین اهانت کند یا آنان را مظلومانه شهید کند با پاسخ تند وقاطع ما روبرو میشود دشمنان بدانند ما پشت سر رهبر و مذهب خود ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
زنده باد ایران عزیز و یکپارچه
مرگ بر خائنین وطن فروش
آخرین اخبار