جفت بودن ستاره‌ها در ازدواج یعنی چه؟/ بررسی جفت کردن ستاره‌ها در احکام

بحث ازدواج و خواستگاری از جمله مباحث لاینفک زندگانی ماست که بسیاری خود را بیش از حد درگیر آن می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث ازدواج و خواستگاری از جمله مباحث لاینفک زندگانی ماست که بسیاری خود را بیش از حد درگیر آن می‌کنند و آنقدر بقولی به این مسئله گیر می‌دهند که گویی هیچ مسئله و رخداد دیگری در این جهان وجود ندارد و نمی‌توان آن‌ها را خوشحال و خوشبخت نماید.

گاهی این افراد بویژه مادران دلسوز به سراغ کار‌هایی می‌روند که به دور از عقل است، آن‌ها خداوند را فراموش کرده و به سراغ طالع بینی و فال و دعانویسی می‌روند، به سراغ جفت بودن ستاره‌ها می‌روند و ... بدون آنکه کسی باشد و به آن‌ها تلنگری در این رابطه بزند و این موضوع را یادآور شود که؛ الله، پروردگار جهانیان حواسش به همه چیز است و هر آنچه او بخواهد رقم می‌خورد.

در همین راستا امروز باشگاه خبرنگاران جوان صرفا از باب آشنایی و بررسی موضوع جفت بودن ستاره‌ها در ازدواج و همچنین وضعیت این موضوع در احکام بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

///

طالع بینی ازدواج با حروف ابجد کبیر

امروزه فال و پیشگویی‌های متعددی در همه کشور‌ها رواج پیدا کرده که بسیاری از افراد به نوعی بخاطر کشف اتفاقاتی که قرار است در آینده برایشان رقم بخورد به انجام انواع فال و طالع بینی روی می‌آورند که یکی از این طالع بینی‌های جالب، طالع بینی با حروف ابجد کبیر می‌باشد، حروف اَبجَد شیوه‌ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.


این مطلب را از دست ندهید: طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد / با زنان متولد این ماه ها ازدواج کنید!


گاهی از این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود و در این مطلب نیز از این حروف برای پیشگویی ازدواج جوانان در آینده و میزان درصد به هم رسیدن زوجین استفاده شده است.

هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (..) زاده (..) با خانوم (..) زاده (..) می‌توانند ازدواج کنند یا نه؟

آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟

و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه؟


این مطلب را از دست ندهید: از رموز حروف ابجد چه می‌دانید؟


ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر ۵ تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.



اگر باقیانده اعداد ۱ یا ۳ یا ۵ شود:

این دو به هم می‌رسند و ستاره آن‌ها جفت می‌باشد وتا آخر با هم زندگی می‌کنند.


این مطلب را از دست ندهید: چطور می‌توانیم سحر را باطل کنیم؟/راهکار‌هایی برای ابطال سحر و طلسم


اگر باقیمانده اعداد ۲ یا ۴ شود:

این دو نفر به هم نمی‌رسند وستاره آن‌ها جفت نمی‌باشد و تا آخر با هم زندگی نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید: ایرانی ها، عاشق طالع بینی و کف بینی اند!


اگر باقیمانده عدد ۰ شود:

نه جفت بودن نه سوا بودن رو میده و کسانیکه عددشون ۰ دربیاد به هم میرسن، اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر می برند.

حروف ابجد کبیر

الف:۱ ــــــــــــ ک:۲۰ ــــــــــــــ ر:۲۰۰
ب:۲ ـــــــــــــــ ل:۳۰ ـــــــــــــ ش:۳۰۰
ج:۳ ـــــــــــــــ م:۴۰ ـــــــــــــــ ت:۴۰۰
د:۴ ـــــــــــــــ ن:۵۰ ـــــــــــــــ ث:۵۰۰
ه:۵ ــــــــــــــ س:۶۰ ـــــــــــــ خ:۶۰۰
و:۶ ـــــــــــــــ ع:۷۰ ــــــــــــــ ذ:۷۰۰
ز:۷ ـــــــــــــــ ف:۸۰ ـــــــــــــ ض:۸۰۰
ح:۸ ــــــــــــــ ص:۹۰ ــــــــــــ ظ:۹۰۰
ط:۹ ــــــــــــــ ق:۱۰۰ ـــــــــــ غ:۱۰۰۰
ی:۱۰ ـــــــــــــ

برای مثال:

آقای [محمد]: [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)]= ۹۲
زاده [مریم]: [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)]= ۲۹۰
با خانوم [فاطمه]: [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)]= ۱۳۵
زاده [بتول]: [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)]= ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با:۹۵۵

باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر میشود با ۵ که نشان میدهد؛ که باید دوباره بر ۵ تقسیم کرد که حاصل صفر میشود:


بیشتر بخوانید: متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟


این حساب ابجد کبیر بود که برایتان نوشتیم، ولی در پایان می‌نویسیم هر کاری دست خداست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد؛ و یقینا بدانید هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی‌باشد.

جفت کردن ستاره‌ها در احکام

جفت کردن ستاره‌ها و کار‌هایی از این دست همانند همه فال‌های دیگر مثل فال قهوه، نخود، کامپیوتری و ...، از نظر عقل و شرع اعتباری ندارند. اما عقل به ما می‌گوید که انسان باید زندگی خود را بر اساس عقل و منطق و شریعت بنا کند و نباید دنبال این‏گونه مسائل برود. تصمیم گیری انسان تنها باید بر اساس اندیشه و دور اندیشی و مشورت با عاقلان مؤمن صورت گیرد و سرنوشت انسان نباید با فال و ستاره تعیین شود. فال گیری با فال‌های مذکور چگونه می‌تواند از آینده آدمی خبر دهد و یا روحیات او را بشناسد و بر اساس آن غیبت گویی نماید؟! شرع مقدس نیز این گونه مسائل را خرافه‌ای بیش نمی‌داند و هیچ یک از آن‌ها را تأیید نکرده است.


این مطلب را از دست ندهید: متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!


فالگیری و کف بینی و طالع شماری و جفت کردن ستاره که نوعاً کار افراد شیاد است، هیچ مستند شرعی ندارد و از نظر اسلام صحیح نیست. آن‌ها معمولاً با بیان مسائل کلی که قابل انطباق با روحیات مختلف است، یا با بیان یک سری مطالب متشابه سعی در جلب نظر مشتریان و مریدان خویش را دارند. یا بر اثر حدسیات چیز‌هایی را بیان می‌کنند که به صورت اتفاقی برخی از آن‌ها به وقوع می‌پیوندد و انسان‌ها خیال می‌کنند که پیشگویی‌های آن‌ها قطعی بوده است. چنین کار‌هایی بیشتر برای سرگرمی است و ابزاری برای سوء استفاده مادی برخی افراد شیاد می‏باشد، بنابراین شایسته نیست که انسان متشخص و با ایمانی مثل شما گوش به این گونه حرف‏های بی اعتبار و سخیف فال گیران بدهید و یا این که به این کار‌ها متوسل شوید.

البته فال‏گیری با کار‌هایی که بیان شد با فال خوب زدن فرق دارد، اولی حرام است و شرعاً اشکال دارد و دومی اشکال ندارد. به همین جهت رسول خدا (ص) فال نیک را دوست می‏داشت، به خاطر آن مردم را از فال بد زدن که اثر واقعی ندارد و تنها اثر روانی دارد، باز می‌داشت و به پیروانش یاد می‌داد که همواره فال نیک بزنند و از خداوند که همه تأثیرات به دست او و به خواست او است، خیر و نیکی را بخواهند، و امید به خوبی داشته باشند. البته فال خوب یا بد، گر چه اثر طبیعی و تکوینی ندارد، ولی بدون تردید اثر روانی می‌تواند داشته باشند. فال نیک غالباً مایه امیدواری و حرکت است، ولی فال بد موجب یأس و نومیدی و سستی و ناتوانی است. شاید به خاطر همین اثر روانی در روایات اسلامی از فال نیک نهی نشده، اما از فال بد زدن به شدت مذمت شده است.


بیشتر بدانید: طالع بینی چینی در مورد شما چه می گوید؟


بسیاری از مردم هنوز شناخت درستی از مفهوم استخاره ندارند و زمانی به آن متوسل می‌شوند که اصلاً نیازی به استخاره نبوده و استخاره جایگاهی نداشته است. جایگاه و مورد استخاره، تنها بعد از تحقیق و بررسى و مشورت و در هنگام تحیّر و سرگردانی است که فقط چنین استخاره‏ای می‏تواند مفید و راهگشا باشد. البته برخی از مردم به غلط، استخاره را دستاویز و بهانه‌ای برای جواب منفی خود قرار می‌دهند تا طرف مقابل شان از علت واقعی پاسخ منفی آن‌ها مطلع نگردد.


ببینید: جواب جالب به خواستگار


به این نکته توجه کنید که برای جور شدن جریان خواستگاری دعا‌ها و اعمال مجرب متعددی در منابع دینی و کلمات بزرگان ذکر شده که در به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس و همراه داشتن آن؛ صدقه دادن؛ خواندن زیارت عاشورا و دعاى توسل به این نیت؛ خواندن نماز امام زمان (عج) و نماز جعفر طیار؛ خواندن زیاد سوره‌های ناس و فلق؛ خواندن سه بار سوره توحید به هنگام ورود به منزل؛ خواندن فراوان آیه: «رَبَّنَا هَب لَنَا مِنْ أَزْوَجِنَا وَ ذُرِّیَّتِنَا قُرَّةَ أَعْینٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَاماً» و آیه «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثین».

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ازدواج ، خواستگاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
تکلیف اسم هایی که گچپژ دارن چی میشه اونا حساب نمیشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
سلا،م.پس.اگر.جفت.بودن.ستاره.دروغه.چرا.میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
ی سوالی ذهنم را درگیر کرده قدیم تر ها چطور تعهد قوی بین دو نفر نسبت به زندگی بود که باعث پایداری زندگی های پدر بزرگها و مادر بزرگ هامون میشد. درسته اون زمان ما نبودیم نمیشه قضاوت کرد اما جدایی دو نفر اون زمان معنایی نداشت یعنی پیش نمی آمده دو نفر ستاره های جفت نداشته باشند و زندگی عالی هم داشته باشند. به نظرم درسته این علم هست و خرافات نیست اما هیچ چیزی بالاتر از خواست خداوند هم نیست. خدا اگر بخواد اونهایی که ستاره جفت هم ندارند را زندگی عالی میدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
ی سوالی ذهنم را درگیر کرده قدیم تر ها چطور تعهد قوی بین دو نفر نسبت به زندگی بود که باعث پایداری زندگی های پدر بزرگها و مادر بزرگ هامون میشد. درسته اون زمان ما نبودیم نمیشه قضاوت کرد اما جدایی دو نفر اون زمان معنایی نداشت یعنی پیش نمی آمده دو نفر ستاره های جفت نداشته باشند و زندگی عالی هم داشته باشند. به نظرم درسته این علم هست و خرافات نیست اما هیچ چیزی بالاتر از خواست خداوند هم نیست. خدا اگر بخواد اونهایی که ستاره جفت هم ندارند را زندگی عالی میدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۹:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
خداوند در قرآن گفته زنان مومن را به مردان مومن بدهید این یعنی اینکه خانواده ها شبیه هم باشن ..ضربالمثل کبوتر با کبوتر باز با باز کند پرواز ..جفت بودن ستاره هم یعنی روح آدم ها باهم سازگار باشه هیچ چیز خرافات نیست فقط شرایط فرق کرده می تونیم در این دوره با مشورت مشاورین و دیدار ها دقیق تر انتخاب کنیم نه با چشم بسته بنده 18سال پیش وقتی همسرم به خواستگاریم اومد در محیط کوچک.. روستایی هستیم هر کسی خواستگاری همسرمو می‌شنید باور نمی کرد می گفتم شماخانوادها باهم فرق دارین ولی پدر و مادر من قبول نمی کردن میگفتن ازدواج سنت پیامبر هستش بخدا توکل کن با ازدواج جنگ ودعوا ناسازگاری ها شروع شد تا رسید اینجا که الان هستم و اقدام به طلاق گرفتم .درسته ازدواج هندونه سربسته هستش ولی پرسو جو و دیدن شرایط دوخانواده وتفاهم ها متفاوت ها به انسان جای تفکر و تعقل می دهد تا منطقی تصمیم گرفت نه تصمیم احساسی تا زندگی ها درست انتخاب شود
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۲۰:۴۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ستار من وعلی جفت است
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
حروف س در ابجد برا ستاره گیری ساقطه
عددی نداره حساب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
همه چی رو قاطی کردی باهم
Iran (Islamic Republic of)
Mehdihosenvand
۲۱:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
من دوسال پیش با یه دختر به اسم ستایش فولادی اشنا شدم .اول هیچ علاقه ای بهش نداشتم.اما بعد یکسالو نیم بهش علاقه مند شدم واسه ازدواج.خونوادش قبول نمیکردن واسه اختلاف سنی.خیلی پیش ملاهای زیادی رفتم که خانواده هامون قبول کنن .هیچکدوم نتیجه ندادن.همشون الکی بودن.تا اینکه بعد از دوسال جداشدیم.اولین بارم بود عاشق میشدم.خیلی دلم براش اذیته.الانم دارم این پیامو مینویسم با غمو غصه زیاد دارم مینویسم.تقریبا تا الان یه ماهه جداشدیم.هر کجا نگاه میکنم یاد اون و خاطراتش میوفتم.نه روز دارم نه شب.حالا منظور از این حرفا رو بگم که دنبال دعانویس و اینجور چیزا نباشین.من تمام این مراحلو طی کردم.توکلتون به خدا باشه.هر چی توی قران اومده انجام بدین دنبال رهنمودای قران برین که ریسمان محکم الهی هست و سفارش خود خداست و خود خدا گفته که موقع مشکلات وسختی و در همه مراحل زندگی از قران کمک بخواین .
Iran (Islamic Republic of)
Mehdihosenvand
۲۱:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
من دوسال پیش با یه دختر به اسم ستایش فولادی اشنا شدم .اول هیچ علاقه ای بهش نداشتم.اما بعد یکسالو نیم بهش علاقه مند شدم واسه ازدواج.خونوادش قبول نمیکردن واسه اختلاف سنی.خیلی پیش ملاهای زیادی رفتم که خانواده هامون قبول کنن .هیچکدوم نتیجه ندادن.همشون الکی بودن.تا اینکه بعد از دوسال جداشدیم.اولین بارم بود عاشق میشدم.خیلی دلم براش اذیته.الانم دارم این پیامو مینویسم با غمو غصه زیاد دارم مینویسم.تقریبا تا الان یه ماهه جداشدیم.هر کجا نگاه میکنم یاد اون و خاطراتش میوفتم.نه روز دارم نه شب.حالا منظور از این حرفا رو بگم که دنبال دعانویس و اینجور چیزا نباشین.من تمام این مراحلو طی کردم.توکلتون به خدا باشه.هر چی توی قران اومده انجام بدین دنبال رهنمودای قران برین که ریسمان محکم الهی هست و سفارش خود خداست و خود خدا گفته که موقع مشکلات وسختی و در همه مراحل زندگی از قران کمک بخواین .
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۰:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
کاملا خرافات... من و همسرم ستاره هامون جفت بود و عالی ولی الان هشت ساله که جدا شدیم و از هم متنفریم
Iran (Islamic Republic of)
سعیدوفاطمه
۱۳:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
سعید وفاطمه
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۰:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام من ۱۵ ساله با شوهر زندگی کردم ولی بعداز ۱۵ سال جدا شدم دلیلش چی میتونه باشه نمیدونم خرافاته یا ..... ب هر حال رفتم پیش سیدی گفت ستاره تو جفت نیست با بقیه ینی چی متوجه نشدم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
این ها خرافات نیست درست گاهی اشتباه داره نمیشه صدر صد قبول داشت ولی در زمان های گذشته استفاده میشده امروزه جاشو به مشاورین داده الان وقتی دونفر سازش نداره به مشاوره میره یکی میگه میشه همدیگر رو تغییر دهید و به زندگی ادامه دهین یکی میگه اخلاق شما با هم نمی خوره یا تحمل کن یا بی تفاوت باش یا بگذر ..اون موقع شما چکار می کنین
Germany
زهرا
۰۰:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دوستان هیچ دستی بالاتر از دست خداوند نیست جفت بودن ستاره برای همه مصداق نداره برادر من و همسرش ستاره شون جفت بود اتفاقا قبل از خواستگاری اول ستاره شون رو بررسی کردیم ولی سر دو سال با یک بچه از هم جدا شدن. اول عقل بعد ایمان و توکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام من چندساله عاشق یه نفر شدم ولی اون ازدواج کرده و دوستا بچه هم داره ولی ستارهامون جفته و از اونم جفته باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
متأسفانه ما انسان ها هنوز متوجه این نشدیم که اشرف مخلوقاتیم. رسالتمون چیه فقط جذب یسری حرفا و عملکردهای بیهوده میشیم. من اصلأ آدم مذهبی نیستم و فقط به ی چیزی اعتقاد قلبی دارم. (خدا)
از لحظه به لحظه زندگیت لذت ببر. از آدم‌های سمی دور شو. خوبی کن. انسان باش. بهترینا میاد سر راهت
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۰۰:۰۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
سلام باید اسم خودم و مادرم که داخل شناسنامه هست حساب کرد ؟
یعنی اسم مادرم که داخل شناسنامه بی بی زهرا هست؟
و اسم خودم که داخل شناسنامه محمد مهدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام ستاره کسی رو میگن بستن حقیقت داره؟؟

راه حلش چیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
چرا این راه ابجد که گفتین اصلا ب عدد ۵یا ۳یا صفر نمیرسه همشون باقی مانده زیاد میشه طبق اون شماره هه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
چون باید دستی حساب کنید نه با ماشین حساب
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ابجد حرف پ نداره به جای پ چند باید بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
دورغ من اسم خوارمو زدم که ازداج کرده شما میگین ستارشون جفته احتمالا بهم میرسن خیر اونا بهم رسیدین اینها همش دورغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
من۳ساله باسختی ازدواج کردم قبل از ازدواج که شوهرمو میشناختم خیلی مشتاق بود ازدواج کنیم ودوسم داشت حالا که ازدواج کردیم هرروز جنگ ودعواهست اصلا اون آدم ثابق نیست یه هو میریزه به هم ومیگه نمیخوامت بعداز چندساعتم درستش میشه..یه نفر گفته بوده براش دعا گذاشتم که نتونه زندگی کنه و...چندجای دیگه هم که خودم سرنشونه برداشتم همینو گفتم ...احرین جایی که رفتم میگه ستارتون باهم جفت نیست وجدا شین....من همسرمو دوس دارم اونم منو دوس داره ولی نمیدونم چی باعث این همه مشکل شده...ایا ستارمون جفت نیست وباید جداشیم درسته؟توروخدااا.
تروامام حسین یه راه بذارید جلوپام تازندگی کنم
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۳:۱۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
سال ۶۴ ازدواج کردم ظاهرا زندگی خوبی دارم ولی کلا خیلی جنگ ودعوا داشتیم خیلی سختی کشیدم به امید روزهای بهتر دوتا پسر دارم پسر اولم ۳۵ سالشه سال ۹۳ ازدواج کردوالان دارن جدا میشن تازه یادم افتاده پیش دعا نویس برم رفتم سرکتاب باز کردم میگه من که بچه بودم طلسم شدم مثل نفرین شده هام باید باطل بشه گفته یه گوسفند روباید یه جای کوه بذارم تا این طلسم باطل بشه واین بختک از زندگیم برداشته بشه وضمنا بعداز سی وشش سال زندگی میگه من وهمسرم ستاره هامون جفت نیست چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
السا
۱۴:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
اینکه هرچقد تقسیم می کنی تموم نمیشه به هیچ عددی نمی رسه ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
همش الکیه من انجام ندادمش ولی میدونم الکیه هیچ کسی نمیتونه از آینده با خبر بشه قطعا خدا هست ک فقط از آینده خبر دارع و هبچ چیزا نمیتونه پیشبینی گر آینده بشه پس همه ی این چیزا الکیه ب جای این جیزا بهتر هوای زندگی رو داشته باشیم عشق رو از دست ندیم وقت طلاس با این مطالب هدر ندینش اون هایی هم ک گفتن سرد شده ب دنبال دلیل سرد بودنش باشین ی بار بگه ب هم نمیرسین زندگیتون و ب فنا میدین در صورتی ک شاید با هم خوشبخت شین من ۱۴ سالمه الان میگین نباید اینجا باشم ولی توصیه میکنم دنبال این چیزا نباشین بچسبین ب زندگی با ارزشی ک دارین
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۳:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان این چیزا رو باور نکنید همش خرافاته. و اینکه در تقسیم به 5، باقیمانده هیچوقت 5 نمیشه. چون اگه بشه، دوباره تقسیم می کنیم و باقیمانده صفر میشه. یعنی این که باقیمانده ی 0 و 5 یک معنی رو میده در حالی که تعبیرش کاملا متضاده. آدم قرن 21 از روی این جور چیزا که برای زندگیش تصمیم نمی گیره. اگرم چند ساله که ازدواج کردین و این مورد رو حساب می کنید و می بینید که نتیجه بده، بدتر حالتون خراب میشه و به خودتون شک می کنید. به هیچ وجه باور نکنید و به خدا توکل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۳:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
955تقسیم بر ۵ میشه ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۹:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
من یه خواستگار داشتم الان خیلی سرد شده میخام ببینم زندگیم باهاش خوب میشه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
سردرگم
۱۴:۰۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
زندگی من دوسال کامله بهم ریخته چ فال چ بدبختی کمکم نمیکنه فقط خودموبدبخت کردم امدم خوبی کنم واقعی گرفتارنشم ولی مجازی گرفتارشدم بد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۴۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
دوستان عزیزم اینا همش الکیه من افرادی رو میشناسم که ستاره شون جفت بوده ازدواج کردن ولی زندگیشون پر از دعواست و برعکسش کسی رو میشناسم که ستارش جفت نبوده ولی باهم ازدواج کردن و کاملا خوشبختن ملاک ازدواج رو این چیزا قرار ندید عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
۲۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یه سوال آیا تا به حال کسی از این طالع بینی نتیجه ای گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۹
برای اسم مژگان که توی عربی حرف ژ وگ نداریم کدوم حرف رو باید انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
همه اینا خرافاته
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۳:۵۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
اگه اعشاری در اومد چی کنیم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۰:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
تقسیم چکشی چه جوریه تو رو خدا بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
من این موردروانجام دادم جواب چهار درام یعنی ستاره ماهم نمیخوره ولی دوستای عزیزم واقعا اشتهست من
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۸:۰۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
بنظر منم درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
امید زهره
۱۳:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
این دو نفر با هم ازدواج کردن میخوام ببینم تا اخر زندگی میکنن یا نه جدا میشم
Iran (Islamic Republic of)
امید زهره
۱۲:۴۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
این دو تا با هم ازدواج کردن حالا میخوام ببینم تا اخر با هم زندگی میکنن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
من ۲۷ساله ازدواج کردم و مشکلی هم نداشتم حالا با این فال باقیمانده اعداد ما ۴ میشه یعنی به هم نمیرسیم ..اینها همه خرافاته اصلا گوش نکنین
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
یعنی از هم جدا میشین
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۷:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اقا منطقی نیست
حالت اول و اخر رو نگا کنید ما هیچ وقت باقیمانده پنج نمیتونیم داشته باشیم توی تقسیمی که به پنج بشه... پس چرا گفته ۵ خوبه
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۳:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
جفت بودن ستارها
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۰:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
دوستان من ک تقسیم میکنم میشه ۶۰۰وخورده‌ای
بایدهی تقسیم کنم تا بشه این اعداد بالا؟؟؟؟؟☹☹
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۳:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر تو رو خدا بهم بگید این عدد خوبه یا ن چون کامل متوجه راهنمایی بالا نشدم 5.888 خوبه یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۰:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
کسایی که توی اسمشون حرف ژ ، گ دارن چی کار کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
من با پسر عموم سه سال دوست بودم الان هم ولم کرد رفت ازدواج کرد دلم شکست بم میگه قسمت هم نیستیم کجا بود این همه مدت دارم دیونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
سما
۲۰:۰۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
سلام دختري هستم كه دوستاله شخصي را دوست دارم يك هفته بيش به سيدي زنگ زدم ازروي كنجكاوي كه گفت ستارت با اين شخص جور نيست و ازدواج نميكنيد در حالي كه همه ي شرايط ازدواج مهيا است ايا امكان دارد ازروي حروف ابجد راست گفته باشن؟يك هفتست گريه ميكنم
United States of America
تیموری
۲۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دقیقا منم همین مشکل واسم پیش اومد ولی نشستم عقلی فکر کردم دیدم اگه خدا بخواد جور میشه ونخواد جور نمیشه،همش خرافاته،توکلت به خدا باشه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام
در مورد جفت بودن ستاره ها باید بگم ک اینا خرافاتی بیش نیس !!! و همه اینا با یک مثال تاریخی رد میشن!!
حضرت محمد ص و حضرت خدیجه ک با این حساب عدد باقی مانده میشه ۲ و باید بهم نمیرسیدن و اگر رسیدن باید جدا میشدن!! در صورتی ک اسوه همسر داری و وفا شدن!!
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۴:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ما ستاره هامون جفت نبود ازدواج کردیم بعدش بی نهایت بدبخت شدیم.... حالا جدی نگیرید شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ تير ۱۳۹۸
شیر یا خط انداختن اعتمادش بیشتر از فالگیری هستش. زندگی واسه همه بالا پایین داره تحملتون رو باید بیشتر کنید . خوشبختی رو باید خودتون بسازید .مسیر بدبختی رو خودتون با تلقین و فالگیری انتخاب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
ممنون بد نبود
Iran (Islamic Republic of)
ملت خرافاتی
۱۶:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
رفتم خواستگاری ، پدر دختره گفته ستاره هاتون جفت نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
با این حساب و کتابی که فالگیرها میکنن نصف مردم باید طلاق بگیرن . ای خدا چقدر عقل بعضی مردم ما کمه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دعانویسی بمن گفته طالع تو وهمسرت بهم نمیخورن الان ک عقدین جداشین ... دارم دیوانه میشم..ماواقعا همیشه باهم بحث و دعواداریم اما ...روزهای خوبم داشتیم...موندم چکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
من 8 ساله زن گرفتم و 1 بچه دارم امروز این مطلب رو دیدم و نتیج ه این شد که ما به هم نمیرسیم - اختلاف نظر اگه نباشه شک کن
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۴:۰۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
راهش اینه که باید طلاق بگیرین و دوباره عاقد شما رو با یک اسم دیگه که به اسم شوهرتون جفت بشه عقد کنه ما همین مشکلو داشتیم خود دعانویس که شیخ خیلی باسواد بود ما رو با اسم مرضیه عقدمون کرد و الان ستارمون جفت شد با اسم دیگه هم میشد ولی تو کتاب دعا اومده بود مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دقیقا مثل من منم 5 ساله با یک خانومی میخوام ازدواج کنم همش بحث و دعوا داریم سر کوچکترین مسائل هر چی جلو میریم شرایط اوکی نمیشه از یک طرفی هم مشکلات خانوادگی دارم خانوادم راضی نیستن به منم یکی گفت یک نفر از شماها باید اسمشو عوض کنه تا ستاره جفت بشه
Iran (Islamic Republic of)
Mehrbanoo
۱۹:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید.من وقتی تقسیم میکنم اگه یه رقم اعشار بخوره باقی مانده صفر میشه اما اگه بدون اینکه اعشار بگیرم سه میشه.چیکار کنم؟کدومو مدنظر داشته باشم؟باید تاجایی تقسیم کنیم که باقی مانده میاره یا اگرم باقی مانده اورد تا اعشار هم حساب کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
تقسیم از راه تقسیم چکشی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۴۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
سلام،اونیکه اینو گفته دیده شما عاقلی ولی از عقل مجانی استفاده نمیکنید.راه دیگه نشونت داده گرفتارت کرده خب!!!
Iran (Islamic Republic of)
فریماه
۰۹:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با سلام

در مورد مطلب جفت بودن ستاره ها باقیمانده همواره کوچکتر از مقسوم علیه است یعنی تقسیم بر 5 باید باقیمانده اش 0، 1، 2، 3 یا 4 شود
با این حساب خیلی هایی که ازدواج کردن آخر عاقبت شیرینی ندارند!
امام علی (ع) هم در خصوص اولویت دادن به توکل بر خداوند نسبت به اهمیت دادن به سعد و نحس بودن تاریخ ها و اموری از این دست حدیث دارند.
آخرین اخبار