خردسال ترین و سالخورده ترین زائرین ایرانی سرزمین وحی +عکس

تصویر کوچک‌ترین و مسن ترین زائر حج تمتع سال جاری را در این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از 85 هزار زائر ایرانی در مراسم حج تمتع سال جاری حضور داشتند و تا کنون بسیاری از آن‌ها طی پروازهای مختلف و در سلامت به کشور بازگشته‌اند.

خوشبختانه مشکل خاصی برای زائران ایرانی در مراسم حج تمتع امسال به وجود نیامد و مراسم بر اساس برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده به خوبی برگزار شد و بر اساس گزارش مسئولان سازمان حج و زیارت حال عمومی زائران خوب است.

یکی از زیباترین صحنه‌هایی که در مشرف شدن زائران خانه خدا به سرزمین وحی به چشم می‌خورد حضور کودکان کم سن و سالی است که به همراه پدر و مادر خود به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

خردسال ترین و سالخورده ترین زائرین ایرانی سرزمین وحی+عکس

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از حضور خردسال ترین و سالخورده ترین زائرین در مراسم حج تمتع سال جاری منتشر کرده است.

بر اساس این تصویر کوچکترین زائر حج تمتع سال جاری را دختر بچه‌ای 2 ساله از استان تهران و مسن‌ترین و سالخورده‎ترین زائر را نیز پیرمردی  یکصد و سیزده ساله از شهرستان سقز استان کردستان شامل می‌شوند و این دو زائر یکصد و 11 سال با یکدیگر تفاوت سنی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج تمتع ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.