ورزشکاران استان قم در هر دو بخش مردان و زنان موفق به کسب مقام نخست پیکار‌های سال ۱۳۹۷ بولینگ قهرمانی کشور شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ بولینگ با وجود اینکه در کنار بیلیارد و بولس یک فدراسیون مستقل به شمار می‌رود اما در فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء یکی از رشته‌های جذاب، پرطرفدار و موفق است و ورزشکاران استان قم نیز در آن افتخار آفرینی می‌کنند.

در شرایطی که این رشته ورزشی مدتی است در استان قم نیز راه‌اندازی شده و امکانات مطلوبی برای رشد و پیشرفت دارد، دو ورزشکار بولینگ استان قم در ششمین دوره مسابقات بولینگ پیوند اعضاء قهرمانی مردان و زنان کشور موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شدند.

 ۳۰ ورزشکار مرد و زن از استان‌های مختلف کشور به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران در رقابت‌های سال 1397 بولینگ کشور با یکدیگر رقابت کردند و بهترین‌های بولینگ ایران در بخش پیوند اعضاء را مشخص کردند.

در بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها و در گروه سنی 40 تا 49 سال دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء و پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان قم یعنی ثریا پارس‌لاری به نمایندگی از هیأت قم به میدان رفت و بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت.

در همین گروه سنی از بخش مردان ششمین دوره پیکارهای بولینگ پیوند اعضاء قهرمانی ایران، رضا اسکندری نماینده هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم بود که بالاتر از رقبای اصفهانی و کردستانی خود، روی سکوی نخست ایستاد و دومین عنوان قهرمانی را برای تیم قم به ارمغان آورد.

نکته قابل توجه این مسابقات حضور دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در مکان برگزاری مسابقات بود و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر ششمین دوره مسابقات بولینگ قهرمانی کشور در چهار سه گروه سنی بانوان و چهار رده سنی مردان رقابت کردند.

انتهای پیام /الف

ورزشكاران قم قهرمان بولينگ ايران شدند

برچسب ها: ورزشی ، بولینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار