احد پازاج:مشکلی با اشکانی ندارم/هنوز حضور هیچ کشتی گیری در رقابت های جهانی قطعی نیست

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان گفت:علی اشکانی مربی خوبی است و برای ادامه راه موفقیت باید او را حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احد پازاج درباره آخرین وضعیت علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اشکانی از دوستان خوب من و زمانی نیز شاگردم بوده، قرارداد او بعد از بازی های آسیایی جاکارتا تمام شد و برای ادامه کار نیاز به قرارداد جدید بود اما موضوع را رسانه ها طور دیگری منعکس کردند، به هر صورت اشکانی از مربیان جوانی است که برای موفقیت باید از او حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: شورای فنی بعد از هر تورنمنتی همه موارد را مورد بررسی قرار می دهد و به طور حتم عملکرد سرمربی را نیز ارزیابی خواهد کرد؛البته اعضای شورای فنی در مورد علی اشکانی نظر مثبتی دارند و به طور حتم پس از رقابت های جهانی در این خصوص باز نشستی را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره لغو اعزام فرنگی کاران به تورنمنت های بین المللی اظهار داشت: بیشتر ملی پوشان به تورنمنت های بین المللی اعزام شده اند و دیگر نیازی به اعزام آنها وجود ندارد اما اگر نقطه کوری در تیم ملی برای انتخاب نفر مورد نظر وجود داشته باشد، حتما نفرات مذکور به رقابت های بین المللی اعزام خواهند شد.

پازاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شرایط این تیم بسیار خوب است و امیدوارم که موفقیت های کشتی همچنان ادامه داشته باشد.در برخی اوزان شاید تغییراتی را داشته باشیم البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست چرا که باید در ادامه عملکرد فرنگی کاران را بررسی کنیم تا در نهایت برای انتخاب ملی پوشان 15 روز مانده به رقابت های جهانی تصمیم قطعی گرفته شود.


بیشتر بخوانید:

لغو سفر فرنگی کاران به تورنمنت بلاروس به دلیل مشکلات مالی

برگزاری مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور در بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

بررسی آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی از زبان مدیر تیم های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار