کاروان نظامی بزرگ ترکیه وارد ادلب شد

در آستانه عملیات بزرگ ارتش سوریه در ادلب، شب گذشته کاروان بزرگی از نیروهای نظامی ترکیه وارد این استان شد.

کاروان نظامی بزرگ ترکیه وارد ادلب شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های نزدیک به گروه‌های تروریستی از ورود یک کاروان نظامی بزرگ ترکیه به استان ادلب قرار می‌دهند.

پایگاه خبری «المصدر» به نقل از رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی گزارش داد دوشنبه‌ شب، کاروان نظامی بزرگی از استان «هاتای» ترکیه وارد شهر «حارم» در شمال استان ادلب سوریه شده است.

به نوشته «المصدر»، گرچه گروه‌های تروریستی از مقصد نهایی نیروهای ترکیه اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند، به احتمال زیاد این نیروها و تجهیزات نظامی جدید آنان در مناطق مرزی استان ادلب مستقر می‌شوند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد ترکیه شمار زیادی تانک، خودروی زرهی و توپخانه به استان ادلب وارد کرده است.

روز جمعه  روسای جمهور ایران، روسیه در نشستی در تهران برای بررسی تحولات سوریه و اوضاع ادلب، بر آغاز عملیات آزادسازی ادلب از اشغال گروه‌های تروریستی و لزوم حمایت از غیرنظامیان هنگام عملیات تأکید کردند. رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، خواستار برقراری آتش‌بس در ادلب شد که با مخالفت شدید ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مواجه شد.

رئیس‌جمهور ترکیه و مقامات این کشور  پس از نشست تهران تاکنون مواضع روشنی در خصوص عملیات آزادسازی استان ادلب از اشغال گروه‌های تروریستی اعلام نکرده‌اند و تنها به بهانه «احتمال فاجعه انسانی و کشتار غیرنظامیان» توصیه به توقف حملات به ادلب می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار