دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به لاریجانی:

مصوبه مجلس در تعیین شروط برای بکارگیری رزمندگان و جانبازان قدرنشناسی است

کیهانیان گفت:‌ مصوبه مجلس درتعیین شروط بکارگیری رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدای بازنشسته قدرنشناسی است.

مصوبه مجلس در تعیین شروط برای بکارگیری رزمندگان و جانبازان قدرنشناسی استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری و تصویب بی قید و شرط بکارگیری تمام رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدای آزادگان عزیز به صورت عام توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

در این نامه آمده است: تصویب قانون منع بگارگیری بازنشستگان تصمیمی کارآمدو گامی بزرگ توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بازسازی و نوسازی بدنه مدیریتی کشور و ایجاد فضای حضور برای اشخاص با انگیزه وتحولی در ارتقاء مدیتی کشور فراهم نمود.

در بخشی از این نامه تصریح شده است: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ضمن حمایت از کلیات قانون مذکور لازم می‌داند تا براساس مطالعات و نظرسنجی‌های انجام شده آسیب‌هایی که در خصوص این بخش از قانون، که بگارگیری جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت و فرزندان شهدا را منوط به اخذ مجوز از محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی کرده است. مجلس شورای اسلامی هرگونه مسئولیت پذیری را در ادای دین به جانبازان، آزادگان و، شهدا را از خود سلب و مسئولیت‌ها را بر دوش رهبر معظم انقلاب انداخته تا از ترکش‌های نارضایتی این، ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امان باشند.

کیهانیان در نامه خود آورده است: استثنا در بگارگیری انسان‌هایی که با ارزشترین دارایی خود را برای دفاع از اسلام بدون چشم داشت خرج کرده اند وظیفه حکومت و حاکمیت است که تا آخرین لحظه زندگی ایشان از آن‌ها حمایت نمای؛ با وجود این عزیزان در بدنه حکومت وضعیت خدماتی و تولیدی به صورت مشکل در آمده است حال آنکه با حذف این قشر با اخلاص از سیستم اداری که بخش از مراقبت‌های کنترلی–ارزشی مستتر را بر عهده دارند برای سازمان‌ها و ادارات وضعیت بحرانی پیش بینی می‌شود.

در این نامه آمده که در تمام دنیا حکومت موظف است از سربازان و جانبازان عرصه دفاع از میهن را بعنوان کهنه سربازان تجلیل و در تامین کلیه شئونات زندگی آنان تلاش نماید؛ نتیجه برخورداین چنینی حکومت نارضایتی افکار عمومی و بی ثباتی تامین منافع آینده کشوررا در بر خواهد داشت.

در پایان این نامه تصریح شده که لازم است در اصلاح قانون نسبت به بگارگیری تمام بازنشستگان رزمنده، جانبازان و خانواده معظم شهدا و آزادگان عزیزبصورت عام بازنگری و بدون قیدوشرط توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و لوح زرینی را در کارنامه عملکرد خوددر پاسداشت مقام جهاد و شهادت ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار