اخبار ورزشی استان قزوین

از مصاف مرندی و یارانش در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان تا درخشش کاراته کا‌های استان در لیگ کاراته وان پسران

اخبار ورزشی از والیبال، کاراته، فوتسال و تیراندازی را در روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه شاهد خبر‌هایی از مرندی و یارانش در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، درخشش کاراته کا‌های استان در لیگ کاراته وان پسران، مصاف تیم فوتسال شهرداری قزوین در هفته دوم لیگ یک و آغاز رقابت‌های لیگ تیراندازی استان هستید.

مرندی و یارانش امروز در رقابت‌های قهرمانی جهان به میدان می‌روند

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد، در رقابت‌های قهرمانی جهان و در اولین دیدار به مصاف پورتوریکو می‌روند.

این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها، با تیم‌های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند مصاف می‌کند.

بهترین نتیجه تیم ملی در این رقابت‌ها جایگاه ششم بود.

عنوان سومی تیم کاراته استان در لیگ کاراته وان پسران

مرحله دوم لیگ کاراته وان پسران در حالی به پایان رسید که تیم قزوین با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز و بعد از تیم‌های تهران و گیلان در مکان سوم ایستاد.

برای تیم منتخب استان محمد صادق بیگدلی و عباس رامندی نیکو، طلایی شدند، این مسابقات در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

تیم فوتسال شهرداری فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور و در بازی هفته دوم، تیم شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه در شیراز به میدان می‌رود.

نماینده استان فردا از ساعت ۱۷ برابر شاهد رامک شیراز قرار می‌گیرد، تیم شهرداری قزوین بازی هفته اول خود را به تیم ایرالکو اراک واگذار کرده بود.

پنچمین دوره لیگ استانی تیراندازی آغاز شد

سرپرست هیات تیراندازی استان گفت: پنچمین دوره لیگ استانی تیراندازی گرامیداشت ٣٠٠٠ هزارشهید استان با حضور تیم‌های شهید احمدی قزوین، سپاه پاسداران قزوین، ناوک تاکستان، هدف آبیک و شهید طباطبایی بسیج آبیک آغاز شد.

حسین زکی زاده افزود: هفته اول این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان آبیک در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی ١٠ متر و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.