حسینی: الدحیل در ایران یک نوبت تمرین می‌کند/پرونده‌های مالی پرسپولیس شفاف است

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال الدحیل قطر شنبه وارد تهران می‌شود و در یک نوبت تمرین می‌کند.

حسینی:تیم الدحیل تنها یک نوبت تمرینی خواهد داشت/پرونده های مالی مان شفاف استامیر علی حسینی مدیر روابط عمومی بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم فوتبال الدحیل قطر به دلیل سفر دیر وقت اش به تهران در روز شنبه ۲۴ شهریور  ساعت ۲۲ به تهران می رسد و پس از آن دیگر زمانی برای تمرین نخواهد داشت. بازیکنان تیم الدحیل تنها یک نوبت آن هم تحت نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی خواهند داشت و پس آن نیز به مصاف پرسپولیس خواهند می رود.

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس مشکلی ندارد

مدیر روابط عمومی بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تمامی پرونده های مالی پرسپولیس به صورت شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید. نیلسون کوریا که به تازگی درخواستی مبنی بر دریافت مطالبات خود را ارائه داده است. هنوز این بازیکن سند و مدرکی ارائه نکرده است و ما نیز می‌توانیم برابر درخواست این بازیکن دفاعیاتی را ارائه دهیم. تمامی پرونده‌های مالی و اطلاعات کارمندان باشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ایم و نامه تایید آن را نیز در اختیار داریم.

حسینی در پایان گفت: با توجه به بسته شدن پرونده مطالبات مالی در زمان مقرر، پرونده‌هایی همانند نیلسون به مطالبات و درخواست‌ها و مستندات آن برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس ضربه ای نمی زند.


بیشتر بخوانید:کاپیتان به تمرینات تیم الدحیل قطر بازگشت

پرسپولیس - نساجی‌مازندران/ جدال استاد و شاگرد با چاشنی جاسوس‌بازی

کاپ سوپرجام فوتبال ایران رونمایی شد+ عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار