محمودی مطرح کرد؛

لزوم تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید اجازه دهد که کام مردم تلخ شود و در مدت باقی مانده تا دهه فجر باید سعی کند تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم ملارد، اسلامشهر و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: دل همه ملت ایران با انقلاب اسلامی است. نگرانی‌هایی از سال‌های گذشته ایجاد شده که باید امسال به درستی با آن‌ها برخورد شود تا حدودی از بار مشکلات کم شود.

وی افزود: دولت نباید اجازه دهد که کام مردم تلخ شود و در این مدت باقی مانده تا دهه فجر باید سعی کند تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم برطرف و با ایجاد ثبات در قیمت کالا‌های اساسی شرایط اقتصادی برای مردم تسهیل شود.

محمودی گفت:دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب به دنبال تلخ کردن کام مردم هستند و مجلس و دولت باید در ارائه کالاهای مورد نیاز مردم و ثبات در بازار تلاش کنند.

‌انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
اشتغال یعنی پول به جیب کارگر ایرانی می رود، ارز خارج نمی شود، ارز اوری بهمراه دارد، یعنی خانواده ای را خوشحال کردن، یعنی جامعه ی سالم، یعنی ایجاد شغل های جانبی، یعنی پیشرفت کشور،یعنی مردم را دیدن. مردم نسبت به نمایندگان حوضه انتخابی خود بعنوان مسیول متعهد برای تلاش برای ابادانی شهرها و روستاهای کشورشان نگاه می کنند و مسیولی که خدا را ببیند، حرکتش بنا به تعهد در مسیر مردم و پیشرفت و خودکفایی و ابادانی است و همه مسیول اند
آخرین اخبار