کیارستمی: سکان هدایت تیم ملی تیروکمان را در اختیار مربیان داخلی می‌دهیم

دبیر فدراسیون تیروکمان کشورمان گفت: برای هدایت ملی پوش کماندار کشورمان از مربیان داخلی استفاده می‌کنیم.

کیارستمی:برای هدایت تیم ملی تیروکمان از مربیان داخلی استفاده خواهیم کردرضا کیا رستمی دبیر فدراسیون تیروکمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت مربی تیم ملی تیروکمان کشورمان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود تصمیم بر این شد برای هدایت کمانداران در ماده ریکرو از مربیان داخلی استفاده کنیم چرا که مربیان داخلی هم سطح مربیان خارجی هستند و اکنون رزومه چند مربی در حال بررسی است که هفته آینده نتیجه نهایی آن اعلام می‌شود.

او درباره "پارک میوک‌وون" سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان با این مربی کره‌ای به صورت کامل تسویه حساب کرده و او روز گذشته ایران را ترک کرده است.

کیارستمی درباره نفرات اعزامی به المپیک نوجوانان گفت: در بخش بانوان سوگند رحمانی به این دور از رقابت‌های المپیک جوانان اعزام خواهد شد، اما در بخش آقایان همچنان رکورد گیری در حال انجام است و از بین رضا شعبانی و امید رضا صنایی یک نفر به این بازی‌ها اعزام می‌شود.

پارک میوک‌وون سرمربی کره‌ای تیم ملی ریکرو سیزدهم خرداد ماه سال جاری استعفا خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود، اما به دلیل نزدیکی به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ درخواست او رد شد و اکنون با استعفا او موافقت کردند.


بیشتر بخوانید: قرارداد سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان فسخ شد

کرم زاده در فینال تفنگ سه وضعیت از رسیدن به فینال بازماند

کریم صفایی: مربی خارجی تیروکمان کارنامه خوبی ندارد/سیستم اداره ورزش غلط است


انتهای پیام/

مربیان داخلی هدایت کمانداران ایران را به عهده خواهند داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار