اوحدی خبر داد

۱۵۰ هزار زائر غیر ایرانی سال گذشته از مرز ایران به عراق سفر کردند

رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران گفت: سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار زائر غیرایرانی داشتیم که از مسیر ایران به عراق سفر کردند.

۱۵۰ هزار زائر غیر ایرانی سال گذشته از مرز ایران به عراق سفر کردندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز (چهارشنبه) در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، باید دستاورد‌های آن را به خوبی معرفی کنیم.

وی افزود: ما در شش ماهه دوم سال به جز ماه محرم و صفر که بهترین بستر معرفی انقلاب است، باید از ۲۲ بهمن، اربعین و دیگر مناسبت‌ها بهره ببریم.

وی افزود:‌ مناسبت‌های ما از مرز‌های کشور عبور کرده و بزرگترین همایش بشری خلقت را در مراسم اربعین رقم زدند.

اوحدی گفت: در سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار زائر غیر ایرانی داشتیم که از مسیر ایران به عراق سفر کردند.

وی ادامه داد: عربستان که دشمن ماست انتقامش را توسط اخلال در شهر بصره از ما گرفت. هفته بسیج و دفاع مقدس را به عنوان دستاورد مهم پیش رو داریم، باید از دستاورد‌های انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهید حججی پس از مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) بزرگترین مجمع بود.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و هنری به خوبی می‌توانیم دستاورد‌های انقلاب را در ایران و سایر کشور‌ها معرفی کنیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

اوحدی گفت: شاید امروز که ایران با اسرائیل هم مرز شده است، باید در مقابل استکبار بایستد. محرم، اربعین، هفته دفاع مقدس و هفته بسیج مناسبت‌هایی هستند که از برکات انقلاب به شمار می‌روند. مردم با اوج عزت در مراسم اربعین شرکت می‌کنند و وظیفه ما تولید محتوا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار