کمک 80 میلیونی خیران برای توسعه یک امامزاده در شهرستان گلپایگان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان از اجرای مرحله نخست طرح ساخت گنبد امامزاده سیدمحمد(ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان با کمک 80 میلیون تومانی خیران خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان اظهار کرد : در راستای زیبا سازی و بهسازی حرم مطهر امامزاده سیدمحمد (ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان، عملیات عمرانی ساخت گنبد جدید و بهسازی تربت خانه و ساختمان آستان مقدس این امامزاده در  مرحله اول اجرا شد.

وی در ادامه افزود: برای ساخت گنبد جدید این امامزاده به قطر 6 متر و ارتفاع 14 متر و همچنین تربت خانه آستان مقدس امامزاده این امامزاده عظیم الشان تا کنون ۸۰۰ میلیون ریال از محل جذب کمک‌های خیران هزینه شده و جهت تکمیل اسکلت گنبد و عملیات عمرانی به ویژه سفت کاری این امامزاده بزرگوار تا اتمام آن به اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال دیگر نیاز است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: امیدواریم که طرح عمرانی این امامزاده واجب التعظیم بعد از اتمام عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم الحرام و قبل از شروع فصل سرما به اتمام برسد.

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی گفت : آستان مقدس امامزاده سیدمحمد علیه السلام در روستای نیوان نار در نزدیکی شهر گوکد و ۸کیلومتری مرکز شهرستان یعنی شهر گلپایگان واقع شده و حرم مطهر این امامزاده بزرگوار همچون نگینی درخشان پناهگاه و ملجاء دوست داران خاندان اهل بیت(ع) در منطقه است.

ساخت گنبد امامزاده سیدمحمد(ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان با کمک خیران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.