اجرای رزمایش شیفت ایثار در بافق

فرمانده بسیج کارگری بافق گفت: رزمایش شیفت ایثار با حضور بیش از دو هزار کارگر بسیجی در واحد‌های معدنی و صنعتی شهرستان بافق اجرا شد.

محمد رضا رضایی پور فرمانده بسیج کارگری بافق محمد رضا رضایی پور  در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: رزمایش شیفت ایثار با حضور بیش از دو هزار کارگر بسیجی، در شش مجتمع، کارخانه و شرکت معدنی شهرستان بافق که دارای پایگاه‌های بسیج کارگری فعال هستند اجرا شد. 

رضایی پور با بیان اینکه این رزمایش کمک شایانی به اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی در واحد‌های معدنی و صنعتی می کند افزود: بر اساس رزمایش شیفت ایثار، کارگران بسیجی  با هماهنگی مدیران خود خارج از شیف کاری خویش از یک ساعت تا یک شیفت کاری بدون دستمزد و به منظور رونق تولید واحدی که در آن مشغول به کار هستند  به فعالیت می پردازند.

وی تصریح کردهدف از برگزاری این مانور احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت است چراکه خدمتی که به صورت داوطلبانه، برای رضای خدا و در راستای احیای فرهنگ اسلامی ایثار و از خودگذشتگی است قطعاً موثر است.

فرمانده بسیج کارگری بافق ادامه داد: با توجه به جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلام اعمال  می کنند احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت توسط کارگران واحد‌های تولیدی که خط مقدم مقابله با این جنگ اقتصادی هستند گامی موثر برای پیشرفت و تولید در کشور است.

این رزمایش با همکاری بسیج کارگری بافق و پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به صورت برنامه شاخص قشر بسیج کارگری اجرا شد.

انتهای پیام/ غ

رزمایش شیفت ایثار در شش واحد های صنعتی و معدنی بافق اجرا شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.