بررسی روند پیشرفت طرح‌های کلان با حضور رئیس جمهور

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از برگزاری جلسه شورای عالی عتف در مهرماه خبر داد.

بررسی روند پیشرفت طرح‌های کلان با حضور رئیس جمهور در هفته‌های اتیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و دبیر شورای عالی عتف در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت:‌ در جلسه عصر امروز بحث پیگیری روند پیشرفت طرح‌های کلان انجام شد. همچنین گزارش ماده 56 مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه امروز نیز برنامه دبیرخانه و سازوکار اجرایی آن نیز بررسی شد و یکسری مذاکرات با سازمان برنامه و بودجه برای ارائه یک الگوی برنامه صورت گرفت.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از برگزاری جلسه شورای عالی عتف با حضور رئیس جمهور در دو هفته آینده خبر داد و افزود: قرار است در جلسه شورای عالی عتف بررسی طرح‌های کلان ملی، تغییرات ساختارهای اجرایی و بحث کمیسیون‌های تخصصی را داشته باشیم.

عدم رضایت از پیشرفت طرح‌های کلان ملی

برومند با اشاره به عدم رضایت از پیشرفت طرح‌های کلان ملی گفت: شاید در گذشته نگاه ما به این طرح‌‌ها بسیار کلان بود ولی در حال حاضر نگاه‌مان جزئی‌تر شده است و انتظار داریم مجریان پروژه‌ها برنامه‌های اجرایی خود را اعلام کند که برخی از آنها اعلام کردند ولی برخی دیگر هنوز اعلام نکرده‌اند و در صورت عدم اعلام نمی‌توانیم پروژه را تأیید کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.