خلیل زاده: پنالتی نساجی درست نبود/ سوپرجام حق ما است

مدافع تیم پرسپولیس تهران گفت: داور دید خوبی نداشت و به همین دلیل در اعلام پنالتی برای نساجی اشتباه کرد.

خلیل زاده: پنالتی نساجی درست نبود/ سوپرجام حق ما استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، درباره برتری پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم و توانستیم ۲ گل به ثمر رسانیم اما صحنه گل نساجی به هیچ وجه پنالتی نبود. داور دید خوبی نداشت اما پنالتی گرفت. با این حال مهم ۳ امتیاز بازی بود که آن را به دست آوردیم.

او درباره شانس برتری پرسپولیس مقابل الدحیل در دور برگشت لیگ قهرمانان بیان کرد: بازی با الدحیل بسیار سخت است اما اگر هواداران از ما حمایت کنند به برتری امیدوار می شویم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا خبر دارد چه زمانی قرار است کاپ سوپرجام به این تیم تحویل داده شود، گفت: برای سوپرجام برنامه ریزی کرده بودیم اما استقلال با وجود اینکه برای ما قابل احترام است زمان برگزاری این بازی در ترکیه اردو داشت. معلوم است وقتی پرسپولیس برای حضور در این بازی آماده است اما استقلال در کشور دیگری حضور دارد باید جام را به ما بدهند.

خلیل زاده درباره بازگشت پرسپولیس به رتبه دوم جدول تصریح کرد: پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نتوانست بازیکن بگیرد اما خدا شکر در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و در نیم فصل دوم هم با آمدن بازیکنان جدید شرایطمان بهتر می شود.

او درباره بیشتر بودن بازیکنان مازندرانی پرسپولیس نسبت به نساجی گفت: نساجی تیم شهر من است و امیدوارم با کسب نتایجی خوب در لیگ برتر موفق باشد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: من و پرسپولیس برای تیم ها مزاحم هستیم

کامیابی نیا: باید برای بازی با الدحیل برنامه ریزی کنیم

انصاری: در جریان اتفاقات بعد از اخراج بازیکن حریف نبودم/ کار استقلال در آسیا تمام نشده است

 


انتهای پیام/

اظهارات شجاع خلیل زاده درباره بازی مقابل نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار